Gå til innhold

Vanskeligste spill noensinne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så synd dei ikkje har tatt serien vidare med betre grafikk og gameplay

7019085[/snapback]

Det er da en toer ute ^^

7023641[/snapback]

Stemmer det, men den er heller ikkje så mykje å hoppe i taket for. Der har du i tillegg muligheten for å lagre spelet eit par ganger per brett.

Lenke til kommentar
Tetris når det begynner å gå fort eller fire på rad mot datamaskinen på høyeste vanskelighetsgrad.

6987727[/snapback]

Jeg henger meg med på den. Tetris er sikkert det vanskligste spillet noen sinne.

Ellers virker noen av "Angry Nintendo Nerd"'s spill som han annnmelder, ganske vanskelige. :p

Lenke til kommentar
"Ecstatica". Et MS-DOS spill fra 94. Tror det fortsatt må være det spillet som jeg har hatt mest problemer med å spille igjennom.

slet veldig med Ecstatica 2 jeg, kom aldrig no særlig langt på det.. dette er lenge siden.. ble spilt på en Pentium 1 166mhz, da det var "hot" :p

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Project IGI og Commandos 3 er gode kandidater, men har prøvd meg på Future Cop opptil flere ganger (vel og merke i ung alder) men aldri kommet igjennom.. Videre var Sam&Max og de gode gamle Police Quest spillene grusomme :p

EDIT:

Spilte btw PQ serien og Sam&Max på en x486 på 66mhz og 16MB ram. Hadde cd-rom og greier, og fulgte med et spill som het Hyperman! Måtte bli noen år før jeg kom meg gjennom det..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Ser Police Quest komme opp, og jeg ergret meg i minst 10 år på nettopp dette.

Jeg kom helt til siste avsnittet, hvor man skal ringe etter drosje for dama, men hadde ikke nummeret.

For et par år siden snekret jeg sammen en gammel maskin for det formålet å hente walkthrough fra nett. Det var kun en eller to kommandoer som trengtes, og det ene var telefonnummeret fra manualen..!

Lettet over å slippe å tenke på det spillet ihvertfall.. ;)

Lenke til kommentar
Commandos 3 var for vanskelig for meg..

6986861[/snapback]

Tuller du? Commandos to og tre var bare å pløye seg gjennom. Jeg var skikkelig skuffet over hvor lett det var. Var jo bare å få tak i en rifle og skyte alt som rørte seg, man trengte ikke bruke stealth i det hele tatt.

Eneren derimot, den er vanskelig den.

Lenke til kommentar

Elendig gjennomførte adventure spill. Har prøvd en del så gidder ikke ramse opp en hel masse, men jeg sikter til de typene som er så ulogiske som det er mulig å få dem. F.eks hvor du må dytte en stol 2 units bort for å bruke en kniv som skal ligge på kjøkkenet men som av mystiske grunner ligger på badet, for så å kutte stoffet i stolen for å knekke stolen i 2 for å finne en nøkkel. Husker ikke hvilket spill dette var snakk om, men jeg klarte ikke å skjønne logikken i å måtte flytte stolen 2 units opp bare for å bruke en kniv på den.

Lenke til kommentar

FarCry og Comandos er next to impossible. Har/hadde et Pc gaming worldblad der de har laget en liste over de ti vanskeligste spillene. Skal rote det frem :p

De vanskeligste spillene av de som var kommet ut i August 2004 var:

1. Op.Flashpoint

2. Commandos

3.Prince of Persia

4.I-War 2

5.Chaos stikes back

6.Sudden strike

7.Gp legends

8.Z

9.Jagged alliance

10.Far Cry

Endret av Sluven
Lenke til kommentar
Vanskeligste spill ?

Tekken mot Ultra hard

Tekken på ultra hard er ikke vanskelig. Ikke for å være cocky, but it aint..

Var en som nevnte C&C i tråden her. Det var vanskelig, men ikke uoverkommelig i det hele tatt.

I mine øyne må jeg si at gull på alle S-license på Gran Turismo serien er noe av det tøffeste jeg har opplevd av motstand.

Victurus!

Lenke til kommentar

farcry? da mener de høyeste vanskelighetsgrad, for det er ikke så vanskelig på normal

ser det er en edl spill som er nevnt her som jeg ikke er helt enig i. Project IGI er ikke av de letteste spilla, spesielt uten siktekorn :p men jeg kom meg igjennom det også ganske greit.

underground, eller NFS generelt er ikke vanskelige spill.

vanskeligste spillet jeg har spillt må vel bli lands of lore the throne of chaos. selv med walktrough så klarte jeg ikke å runde det helt :p

Lenke til kommentar
Vanskeligste spill ?

Tekken mot Ultra hard

Tekken på ultra hard er ikke vanskelig. Ikke for å være cocky, but it aint..

Var en som nevnte C&C i tråden her. Det var vanskelig, men ikke uoverkommelig i det hele tatt.

I mine øyne må jeg si at gull på alle S-license på Gran Turismo serien er noe av det tøffeste jeg har opplevd av motstand.

Victurus!

7105488[/snapback]

I totaly agree! MEN! GT er ikke et pc spill.. :) Veit diskusjonen har gått litt over på alle platformer, men la oss prøve å holde den til pc-spill. Gull på s-license på GT er trolig noe av det vanskeligste å oppnå på et spill EVER, men ikke et pc-spill som sagt.

Beklager off-topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...