Firvulag Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Devil may cry3 er greit nok på normal og Hard men Dante Must Die mode er det som skiller menn fra guttene:P jeg har klart første bossen på den modusen..etter det er det klin umulig Endret 4. oktober 2006 av Firvulag Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Helt enig med ninja gaiden. Jeg sleit meg gjennom alle bretta til jeg kom til "spøkelse-fiskene"...da ble det for vanskelig lol ;/ Ninja gaiden mener jeg og sikkert mange andre at var det beste spillet til xbox! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Project IGI, med bare én vanskelighetsgrad, og ingen mulighet for quicksave - ja faktisk ingen mulighet til å lagre mellom brettene i det hele tatt tror jeg er det vanskeligste jeg har spilt. Evt sett. En norskprodusert klassiker som kan kjøpes for 99,- spenn. Bare musikken alene gjør det verd det! 6987911[/snapback] Det spillet var da ikke så forbanna vanskelig. Kan ikke huske jeg sleit mye der. Taktikken var vel å hele tiden forsøke å knerte folk på lengt mulig hold framfor å storme inn i close combat der det var masse folk. Det begynner å bli LENGE siden jeg spilte dette. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Riven. Jeg var...tja...14? Ca det, skjønte ikke en skit av hva jeg skulle. Bare gikk rundt og tittet på fine bilder. Av og til dumpa jeg borti et puslespill, uten at jeg forsto logikken bak dem heller. Også syns jeg faktisk Red Alert er vanskelig, når du spiller de første oppdragene med en sånn bitteliten gruppe som skal knerte hele baser. Greit at du har en super-chick som tåler alt, men det blei litt i overkant av hva jeg fiksa. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Helt enig med ninja gaiden. Jeg sleit meg gjennom alle bretta til jeg kom til "spøkelse-fiskene"...da ble det for vanskelig lol ;/Ninja gaiden mener jeg og sikkert mange andre at var det beste spillet til xbox! 6990401[/snapback] Ninja Gaiden er overhodet ikke vanskelig. Har runda det på både normal og hard. Lett. Har ikke runda det på vanskeligste vanskelighetsgraden enda men... Spøkelsesfiskene er forresten piece of cake. Med Vigoorian Flail blir alt piece of cake. IL2-Sturmovik. DET er vanskelig det! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ninja Gaiden er overhodet ikke vanskelig. 6991699[/snapback] Nåja. Det er hva jeg vil kalle en drøy påstand. Ninja Gaiden er vanskeligere enn de fleste spill, derfor er det på sin plass å gi det den merkelappen. Det kan godt hende at du synes det er kjempelett. Det er i så fall fordi du er flink eller bare spiller spill som er enda verre, ikke fordi spillet er enkelt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) H&D 1, på det brettet der man skal kjøre fra hele den tyske hær. den er bare latterlig vanskelig, er helt random om du kommer forbi det eller ikke. og H&D 1 er en kjenerelt vansklig spill, det vanskligste jeg har runna Endret 3. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg mener GTR med full fysikk, uten noen former for hjelpemidler med tastatur må rankes ganske høyt her Makan til realistisk spill skal man leite lenge etter, et must med ratt! Men, jeg sliter med rattet og.. Er nok ikke tålmodig nok til å kjøre de lange løpa, så gjør et par feil.. Og da drar man ut i sandfella.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Waveracer på N64, lol. Utvekslet resultatene med en nabounge som slo meg ned i støvlene hele tiden.. :x Lenke til kommentar
Golrandir Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 for meg er det ikke mange spill som er vansklig men det er noen som devil may cry på must die, og dragon rage det er vansklig og det var en av de spilla som jeg har gitt opp på og det er få Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Zelda 2 @ Nintendo 8 Bit.. Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 DEvil may cry3 er greit nok på normal og Hard men Dante Must Die mode er det som skiller menn far guttene:P jeg har klart første bossen på den modusen..etter det er det klin umulig 6990283[/snapback] Jeg sleit ganske mye med Cereberus'n... Men tok den etterhvert! På Normal... Alle fiendene er simple, men f.eks Cereberus bossen var litt vanskelig, men har også dårlig tastatur som ødelegger mye! Prøvde på easy, da var det altfor lett! Klarte alle bossene fram til broren uten å bruke continue >.< Slangen og Jokeren er de spesielt lette >.< De fleste action spill pleier ikke være så vanskelige som Devil May Cry! Hvis du ser på Prince Of Persia, så er det bare underholdning og ingen vanskeligheter! På The Two Thrones så var det bare de 2 siste bossene jeg sleit med litt >.< Seff på Normal... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Myst (det originale) slet jeg lenge og hardt med sist jeg spilte det, som nå er i alle fall 8-9 år siden. Commandos 1 og 2 er også en smule vriene, men mest på grunn av småbugs og andre irritasjonsmomenter som egentlig ikke er mentale begrensninger. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva våpen var vigorian fail nå igjen? fikk lyst til å prøve igjen hvis det funker med det. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vanskeligste spill ? Tekken mot Ultra hard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vanskeligste spill ? Tekken mot Ultra hard 6995501[/snapback] Ultra Hard er overraskende enkelt Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva våpen var vigorian fail nå igjen? fikk lyst til å prøve igjen hvis det funker med det. 6994779[/snapback] Vigoorian Flail er den nunchakuen/sigd greia. Det er utrolig raskt og komboene kan nesten vare evig og alle angrepene har mer eller mindre 360 graders hitradius. Oppgrader det så fort som mulig og nesten alle problemer er historie. Vigoorian flail anbefales ikke i bossekamper, det eneste som duger da er Dragon Sword. Husk, blokk er din beste venn Lenke til kommentar
fudun Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jetset Willy ett av de få spillene jeg har begynt på men aldri har spilt gjennom.... 6989830[/snapback] Second that. Fy faen så vanskelig. Greit at jeg var 7-8 når jeg spilte det da.. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ninja gaiden på vanlig vanskelighets gard var egentlig ganske greit. spøkelses fiskene var irriterende men med vigoorian flais var de ganske greie. crash bandicoot 1 der har vi et tricky spill! broken save system og crappy kontroll:P Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Battletoads NES (tror karen som spiller cheater en smule ) Kom aldri forbi sykkel mappet på dette. Edit: Må ikke glemme Megaman 3, klarte det noen ganger men gud så vanskelig. Endret 4. oktober 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå