BrokenTomato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes TIM har noen vanskelige utfordringer jeg. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Need for Speed Underground på PC med tastatur, kunne være utrolig vanskelig til tider. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg prøvde på de siste banene, men det var mange. Endret 2. oktober 2006 av quakie Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Total War-spillene er ganske krevende på vanskeligste grad, ellers var også CoD-spillene rimelig irriterende på hardeste. Endret 2. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Project IGI, med bare én vanskelighetsgrad, og ingen mulighet for quicksave - ja faktisk ingen mulighet til å lagre mellom brettene i det hele tatt tror jeg er det vanskeligste jeg har spilt. Evt sett. En norskprodusert klassiker som kan kjøpes for 99,- spenn. Bare musikken alene gjør det verd det! Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hitchhikers guid to the galaxy, selv etter å ha lest boken er dette text spillet noe av det vanskeligste jeg noensinne har prøvd. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er enig med at IGI er sinnsykt vanskelig, men Ground Controll 2 er noe av det vanskeligste jeg har spillt. Er som regel god på strategi spill, men dette fatta jeg ikke en ting av Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ghost 'n goblins 6987352[/snapback] er det på PC? hadde det på SNES husker jeg, umulig! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Elgamle Another World var rimelig vanskelig ... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Super Star Wars til SNES! Er helt sykt hvor vanskelig de spillene skulle være! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ja de fleste spill til snes+gamle spill generelt har ofte en helt sadistisk vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hadde alle tre star wars på snes og runda dem uante ganger synest forøvrig adventrure spill som indiana jones, discworld, monkey island osv er vanskelige... Når det gjelder spill av nyere dato må en somregel spille på hard for i det hele tatt å få en utfordring :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) street fighter 2 som dalsihm (sp?). tror jeg faktisk aldri at jeg fikk til heller. Endret 3. oktober 2006 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jetset Willy ett av de få spillene jeg har begynt på men aldri har spilt gjennom.... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg tror ingen av spillene som er nevnt så langt kommer i nærheten av vanskelighetsgraden til DoDonPachi Dai Ou Jou. Siden (bevegelige) bilder sier mer enn tusen ord, henviser jeg interesserte til filmklippet fra Youtube. Endret 3. oktober 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det filmklippet du viste oss der Penneknekt, var syyykt!! Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Selvfølgelig kommer Devil May Cry 3 Special Edition inn her ;D Jeg sliter tilogmed en stor del på Normal... Og det fins jo 2 vanskeligere grader også! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Det filmklippet du viste oss der Penneknekt, var syyykt!! 6989972[/snapback] Ja, det er vilt. Et annet klipp som er temmelig imponerende, er , fra spillet Ikaruga. Han som spiller kontrollerer to romskip, ett med hver hånd. Sykt! Endret 3. oktober 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Husker hvor mye jeg slet med Megaman 2.. jeg var ikke gamle gutten da! Eller et eller annet cowboyspill til en gammel SEGA. Vi kom oss ladri forbi førstebrett! Ellers må jeg si at wow mot premadegroup i BG kan være tildels vanskelig! Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Project IGI, med bare én vanskelighetsgrad, og ingen mulighet for quicksave - ja faktisk ingen mulighet til å lagre mellom brettene i det hele tatt tror jeg er det vanskeligste jeg har spilt. Evt sett. En norskprodusert klassiker som kan kjøpes for 99,- spenn. Bare musikken alene gjør det verd det! 6987911[/snapback] Bare prøv å spill spillet uten kryssikte DET er det vanskeligste spillet jeg noengang har spilt. Skjermkortet på den gamle maskinen min tålte ikke project IGI, noe som førte til at jeg måtte spille spillet uten noen som helst form for sikte. Kan nesten skryte på meg å blitt en smule god på å beregne etterhvert Men, uansett, som du sa, uten quicksave muligheter eller det vil si ingen lagringsmuligheter innad hvert brett whatsoever Tok meg ofte en evighet å komme gjennom hvert brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå