Gå til innhold

Vanskeligste spill noensinne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Project IGI, med bare én vanskelighetsgrad, og ingen mulighet for quicksave - ja faktisk ingen mulighet til å lagre mellom brettene i det hele tatt tror jeg er det vanskeligste jeg har spilt. Evt sett.

En norskprodusert klassiker som kan kjøpes for 99,- spenn. Bare musikken alene gjør det verd det!

Lenke til kommentar

hadde alle tre star wars på snes og runda dem uante ganger :)

synest forøvrig adventrure spill som indiana jones, discworld, monkey island osv er vanskelige... Når det gjelder spill av nyere dato må en somregel spille på hard for i det hele tatt å få en utfordring :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

street fighter 2 som dalsihm (sp?). tror jeg faktisk aldri at jeg fikk til heller.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Project IGI, med bare én vanskelighetsgrad, og ingen mulighet for quicksave - ja faktisk ingen mulighet til å lagre mellom brettene i det hele tatt tror jeg er det vanskeligste jeg har spilt. Evt sett.

En norskprodusert klassiker som kan kjøpes for 99,- spenn. Bare musikken alene gjør det verd det!

6987911[/snapback]

Bare prøv å spill spillet uten kryssikte ;) DET er det vanskeligste spillet jeg noengang har spilt. Skjermkortet på den gamle maskinen min tålte ikke project IGI, noe som førte til at jeg måtte spille spillet uten noen som helst form for sikte.

Kan nesten skryte på meg å blitt en smule god på å beregne etterhvert :p Men, uansett, som du sa, uten quicksave muligheter eller det vil si ingen lagringsmuligheter innad hvert brett whatsoever :dontgetit: Tok meg ofte en evighet å komme gjennom hvert brett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...