Gå til innhold

Vanskeligste spill noensinne?


Anbefalte innlegg

Som nevnt tidligere:

"I want to be that guy" må være det vanskeligste spillet ^^

Spillet ble laget av en kis som synes spill var for lette, og derfor lagde et plattform spill som er... .irriterende vanskelig :D

 

 

 

Aldri har en checkpoint vært mer gull verdt som i dette spillet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AH !!!

 

MINNER !!

 

Spillet Z er noe av det absolutt vanskeligste jeg har noen sinne spilt! helt utrolig vanskelig rts, der man måtte ha tunga rett i munnen, og ta kompliserte strategiske manøvrer.

 

Wing commander 4 tror jeg også var sinnsykt vanskelig..

 

og ikke snakk om commandos 1 uten savemuligheter ;) hadde cracka det og da vakke det save med. gjett om det var vanskelig dere ?:p

Lenke til kommentar
ghost and goblins

 

Mhm.. enig. Spesielt når man må starte OM IGJEN etter å ha fullført det fordi det viser seg at det hele var en illusjon!

 

 

EKSTREMT vanskelig spill som FÅ kan påstå å ha fullført:

 

NetHack

Angband, med de utallige variasjonene, noen lettere andre vanskeligere.

 

Å faktisk fullføre ett av disse spillene kan ta flere år. Ikke å spille igjennom en gang, men fordi du må starte om igjen hver gang du dør siden savegames blir slettet når du dør og du kan ikke loade spillet mens du spiller, bare når du starter spillet etter å ha avsluttet. Noen få har så klart fullført spillet etter å ha prøvd utallige ganger, men sjelden har man klart å gjentatt det.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Commandos 3 var for vanskelig for meg..

helt enig her. commandos spilla er utrolig vansklige. klarte aldri komme meg forbi første bane engang uten cheats xD

 

 

Savner commandos :love:

 

Kan de ikke snart lage noen nye i samme style som de gamle, i stedenfor the strikeforce dritet? eneste grunnen til at jeg spilte igjennom var fordi det var commandos...

 

Og det er det at de er vanskelige som gjør det så fantastisk! tror jeg må finne fram discene igjen

Lenke til kommentar
en kompis av meg sier at Vietcong er det offisielleste vanskeligste spill. og ja, han sa det på den måten :S

 

HAHA, kan runne det spillet med bind får øya.. Har vel runna det 3-4 ganger. Kult spill..

 

Forresten. Tomb-Raider: Anniversary er temmelig vanskelig. Måtte gå på nettet hele tia får å finne ut hva jeg skulle gjøre.

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
kom akkurat paa gamle tie fighter til pc, det var nesten umulig

 

TIE Fighter for vanskelig for deg? The Emperor won't be pleased... :p

 

Jeg elsket det spillet og gikk gjennom hele greia uten å jukse. Det var nesten perfekt. :love:

 

Edit: Starte med små TIE Fightere som ikke tåler mer enn ett eller to skudd, men må utnytte farten og de to wing men'ene så mye som mulig for å overleve. Men straks du får fly en TIE Defender snakker vi payback... :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
en kompis av meg sier at Vietcong er det offisielleste vanskeligste spill. og ja, han sa det på den måten :S

 

HAHA, kan runne det spillet med bind får øya.. Har vel runna det 3-4 ganger. Kult spill..

 

Forresten. Tomb-Raider: Anniversary er temmelig vanskelig. Måtte gå på nettet hele tia får å finne ut hva jeg skulle gjøre.

 

Tomb raider er vel ikke vanskelig i form av gode mobs. Bare en del puzzles som tar tid

Lenke til kommentar

Et eller annet spill med Emil i Lønneberget som minstesøss fikk. Vi fant aldri ut hvordan vi gjorde noe som helst.

Men fra gjøk til revolver.

Jeg tror jeg går for Hugo and the Haunted House. Brukte 2 år på å finne ut hvordan jeg kom meg inn i huset (noe som i og for seg var ganske lett når jeg endelig fant det ut). Nå skal det sies at jeg var ca 6 år da jeg begynte og spilte for det meste Commander Keen og Doom. Det var ganske rett frem og enkelt, selv om sistnevnte gav meg noen jævlige mareritt.

Ellers kan jeg sette inn Myst IV og Myst V på lista, samt Pirates of the Caribbean - som jeg aldri fant ut hvordan fungerte helt, Devil May Cry 3 Special Edition siden portinga til PC var utrolig sugen og kontrollene fortsatt var satt opp for en Playstation-kontroll, Hind fordi jeg aldri fikk til å gjøre noe i det helsikes helikopterspillet, Sacrifice fordi det var helt umulig og Project IGI. Husker ikke mye, unntatt noe sniping og at jeg alltid måtte starte på nytt, var kult da. Et av de kuleste spilla jeg har spilt tror jeg.

 

Og et eller annet spill som ligna litt på Myst, husker ikke hva det het, men det var totalt ulogisk.

 

edit: Kom på et par til.

Flight Simulator 2000 Pro elns, helt for grønnjævlig vanskelig og klin umulig spør du meg.

Selv om jeg satt der med en feit joystick med masse fancypancy stæsj.

Og SuperFrog til Amiga. Utrolig kos spill, men faen så vanskelig uten saves og må starte på ny hele tida.

 

Ser folk nevner Z, syntes ikke det var så vanskelig.

Runda det i sin tid da det kom, noen år etterpå, samt i fjor (tok sin tid å få det til å fungere på maskina da).

Sannsynligvis det beste RTSet jeg noen sinne har spilt.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
EKSTREMT vanskelig spill som FÅ kan påstå å ha fullført:

 

NetHack

Angband, med de utallige variasjonene, noen lettere andre vanskeligere.

 

Å faktisk fullføre ett av disse spillene kan ta flere år. Ikke å spille igjennom en gang, men fordi du må starte om igjen hver gang du dør siden savegames blir slettet når du dør og du kan ikke loade spillet mens du spiller, bare når du starter spillet etter å ha avsluttet. Noen få har så klart fullført spillet etter å ha prøvd utallige ganger, men sjelden har man klart å gjentatt det.

 

Definitivt av de vanskeligere spillene som finnes, med mindre man 'jukser' ved å ta backup av savegame og kopierer tilbake inn i savegame-folderen etter karakteren har litt et leit nederlag. :) Men mye moro er spillene!

Lenke til kommentar
Er enig med at IGI er sinnsykt vanskelig, men Ground Controll 2 er noe av det vanskeligste jeg har spillt. Er som regel god på strategi spill, men dette fatta jeg ikke en ting av :hrm:

 

Snakker vi om det første IGI? Mener jeg runna det i sin tid begynner å bli veldig gammelt. Det var jo helt klart ikke noe Doom spill der man kunne rushe fram. Cluet her var jo å luske rundt i utkanten og plukke ned folk på langt hold før man nærmet seg. Mener å huske spillet var skikkelig bra.

Lenke til kommentar
Synes at Ninja Gaiden er vanskelig, er det eneste spillet jeg noensinne har hatt som jeg ikke har kommet igjennom

 

Det er faen meg et håløst tullespill. Trodde jeg var fan av Action RPG da jeg hadde spilt Jade Empire og Devil May Cry, men selv på første bossen på Ninja Gaiden måtte jeg prøve 30 ganger før man klarte han. Endte opp med å lære meg en kombo som jeg så vidt klarte å ta livet av han med.

Lenke til kommentar

Ser flere folk refererer til at man spill er vanskelig på HARD eller INSANE det sier seg jo selv. Det som er interessant i denne diskusjonen er alle de spilla som er klin umulig på UTEN å måtte sette opp vanskelighetsgraden. Enklete spill har jo også kun en vanskelighetsgrad og er klin umulige å få tak på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...