probin Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg slet litt med heroes 3 jeg da .. siste mappsa altså... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Asshole Mario 2 (modden til supermario world) på Snes emulator er vel bortimot det vanskligste man kommer borti uansett hva du spiller på. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For øvrig en treat til Rick Dangerous fans: http://rickdangerousflash.free.fr/ Åååååh... Du redda dagen min! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Til dags dato har jeg ikke klart å komme igjennom Syndicate fra Bullfrog. Siste par brettene er ekstremt vanskelige. Ellers brukte jeg en evighet eller to på Myst og Riven. Edit: Må også legge til Theme Hospital og X-com 2 (det under vann). Mange andre spill virker veldig vanskelig, som f.eks Ninja Gaiden, men selv om du sliter føler man at det er et håp om man bare spiller litt bedre. Dette er IKKE tilfelle i Syndicate. Det føles bare håpløst. Noen av levlene i TrackMania er også ekstremt vanskelige. Monkey Island (og andre Lucas Art-spill) har jeg ikke problemer med i det hele tatt. Kanskje fordi hjernen min funker på en teit måte. Alle gåtene virker veldig logiske for meg. De mer seriøse adventure-spillene har jeg mye større problemer med. Endret 7. november 2007 av Darth Kjell Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Til dags dato har jeg ikke klart å komme igjennom Syndicate fra Bullfrog. Siste par brettene er ekstremt vanskelige.Om jeg husker rett, så runda jeg det etter mye slit , men jeg ble stående fast i Syndicate American Revolt:The game was extremely difficult compared with the original Syndicate. Most people playing it were unable to get past the first mission http://en.wikipedia.org/wiki/Syndicate:_American_Revolt Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Synd med vanskelighetsgraden egentlig, for Syndicate var utrolig morsomt. Håper det kommer et nytt spill (men tviler). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Husker jeg holdt på å bli skallet av siste bossen på Beyond Good & Evil. Spillte det på Xbox, og du måtte trykke på 17 forskjellige knapper samtidig, og du måtte time det helt perfekt pluss at det gikk ultrafort. Men resten av spillet er en sjelden perle av et spill, og heller ikke noe vanskelig. Et av de beste jeg har spillt! Lenke til kommentar
Fuskepels Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 den lengste reisen er det vanskligste spillet ever på 4 eller 5 cd og tar cirka noen år å bli ferdig Du spøker vel? Jeg gikk gjennom den i løpet av et døgn. Glemte tiden og ikke sov om natta. Noen ting er lit surt å komme gjennom, men det finnes en universall regel: sjekk alle steder og bruk alle ting fra "eiendomslista" på det som ikke går. Noe kommer alltid til å virke. Det eneste som var vanskelig var at du var nød til å springe massevis fra en ende til andre om du ikke klarte å finne den nødvendige tingen med en gang. Slik var det når jeg måtte lete etter detektiv sin hat som var liggendes et sted på gate. Kjedelig. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tjah, husker jo jeg skulle spille gjennom Spear Of Destiny (Exp til Wolfenstein 3D) på hardeste vanskelighetsgrad. Noen av de bretta var helt sinnsyke. Lenke til kommentar
SelbuRmx Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ALL Mulle mekk spillene! Så er det sagdt!!! Haha Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja dæven! Elle Bygg hus med Mulle Mekk! Den var forferdelig! Grøsser bare med tanken <{POST_SNAPBACK}> Ja, og så har vi jo Josefine, ikke fulgt så vanskelig som Mulle Mekk men hakket under. Ja dæven det er vrient Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tjah, husker jo jeg skulle spille gjennom Spear Of Destiny (Exp til Wolfenstein 3D) på hardeste vanskelighetsgrad. Noen av de bretta var helt sinnsyke. Jess! Jeg måtte slå opp kartene på nett sånn at jeg så hvor secrets med ekstra helse og ammo var, først da klarte jeg på nød og neppe å gå gjennom de siste bretta. Du kan jo også prøve noen av Master Levels For Doom på Ultra Violence ... Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Through the fire and flames på expert, er vel ganske vanskelig Til de som ikke skjønte det er det snakk om Guitar Hero 3 her Han har sikkert ikke gjort annet i hele sitt liv Endret 2. januar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Synes at Ninja Gaiden er vanskelig, er det eneste spillet jeg noensinne har hatt som jeg ikke har kommet igjennom Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 prince of persia må jo nevnes.. null saving, masse feller og tid på deg, pluss random levels. Nervevrak etter en runde med det. Serious Sam på det vanskligste. Alle fiender er usynlige og du tåler ikke akkurat mye. Serious Sam er jo vanskelig nok på normal. Kommer så mye fiender mot deg at man blir helt paff. Sinnsykt spill. Så har man et sykt sykt plattform spill. I wanna be the guy. Lite indie spill. Finner demoen der ute et sted, og tro meg du er flink hvis du klarer den. Alt kan drepe deg, og du får ingen advarsler på feller som lurer. Og dem er det mange av. Tenk deg at du går bortover, så kommer det en diger pigg fra taket. Yes liksom. Bare å prøve på nytt. man har ingen mulighet til å vite hva som dukker opp. Dø, pugge, loade, komme seg forbi, dø igjen, pugge osv.. og ofte er det litt mellomrom mellom save pointsene. Og bossene er det bare å glemme å prøve seg på. Ene bossen er en diger versjon av mike tyson. Etter å brukt noen timer på å komme meg til han, måtte jeg bare gi opp. Helt helt sykt stygt og slemt spill. Men morro...bør prøves, bare for å se om du er THE MAN! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis noen er interessert i I wanna be that guy! Her er link: http://kayin.pyoko.org/iwbtg/downloads.php Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva med Icy Tower, verdens værste(/kjedeligste spillet noen sinne.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 prince of persia må jo nevnes.. null saving, masse feller og tid på deg, pluss random levels. Nervevrak etter en runde med det.Serious Sam på det vanskligste. Alle fiender er usynlige og du tåler ikke akkurat mye. Serious Sam er jo vanskelig nok på normal. Kommer så mye fiender mot deg at man blir helt paff. Sinnsykt spill. Så har man et sykt sykt plattform spill. I wanna be the guy. Lite indie spill. Finner demoen der ute et sted, og tro meg du er flink hvis du klarer den. Alt kan drepe deg, og du får ingen advarsler på feller som lurer. Og dem er det mange av. Tenk deg at du går bortover, så kommer det en diger pigg fra taket. Yes liksom. Bare å prøve på nytt. man har ingen mulighet til å vite hva som dukker opp. Dø, pugge, loade, komme seg forbi, dø igjen, pugge osv.. og ofte er det litt mellomrom mellom save pointsene. Og bossene er det bare å glemme å prøve seg på. Ene bossen er en diger versjon av mike tyson. Etter å brukt noen timer på å komme meg til han, måtte jeg bare gi opp. Helt helt sykt stygt og slemt spill. Men morro...bør prøves, bare for å se om du er THE MAN! Jeg driver med denne faenskapen nå. Har greid to bosser, Mike Tyson og Mecha-Birdo. Har kommet noen skjermer forbi andre bossen og holder på å eksplodere. Jeg tror jeg aldri har raget så mye i hele mitt liv! Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Som noen andre nevner så synes jeg gamle spill er vanskeligst, mest pågrunn av null mulighet for å lagre underveis. Super Mario The Lost Levels (opprinnelige super mario bros 2 i japan), som det het da det ble lansert i europa var dødsvanskelig. EDIT. Men på den annen side så sugde jeg ganske hardt når det gjaldt spill som liten 7 åring. (var vel det japanske spillet dooki dooki panic som ble omgjort til det vi ser på som super mario 2 om noen lurte). Endret 6. august 2008 av Ascorius Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg hakke peiling på hva dette heter eller om det er nedlast bart gratis .. men o_O det ser fælt ut Nå snakket vi om værdens vanskeligste spill .. men jeg må si at dette er den vanskeligste bossen i allfall .. kan tenke meg at de andre er det samme .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå