rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) husker en gang på richard burns rally.den lengste etapen tar neste 10 minutter.kjørte ut da jeg var nesten ferdig.da kokte det over.freste ut av leiligheten og banna og freste noe sykt.desverre så satt naboen utenfor og hadde seg en røyk. FLAUTT! 9188879[/snapback] Enig i den! Richard burns rally er sykt vanskelig! Men det er desto herligere å klare en etappe da 9189014[/snapback] kan ikke vert mer enig. verdens beste rally spill. masser av addons til det spillet. har sikkert knust 7-8 ratt i fustrajon i det spillet.hehehe Endret 1. august 2007 av rbr Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 husker en gang på richard burns rally.den lengste etapen tar neste 10 minutter.kjørte ut da jeg var nesten ferdig.da kokte det over.freste ut av leiligheten og banna og freste noe sykt.desverre så satt naboen utenfor og hadde seg en røyk. FLAUTT! 9188879[/snapback] Enig i den! Richard burns rally er sykt vanskelig! Men det er desto herligere å klare en etappe da 9189014[/snapback] kan ikke vert mer enig. verdens beste rally spill. masser av addons til det spillet. har sikkert knust 7-8 ratt i fustrajon i det spillet.hehehe 9189040[/snapback] tips angående spillet. juster rise rate til 1.8 på options da låser ikke hjulene når du bremser.mye forskjell!! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeff Wayne's War of the worlds skal vist vere ganske umulig med menneskene. Det beste man kan håpe på er nesten å holde de tilbake. Kjenner i alle fall ingen som har slått mars sine fighting machines Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Serious Sam: First Encounter uten walkthrough eller cheats... Siste map på serious(eller mental!)... uff, det er stress det Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Diablo 2 er jo easy piecy. Med mundre du skal runne det på nightmare eller hva det nå er som er det vasnkeligste. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 husker jeg spilte Cyberia , det er noe av det vanskeligste jeg har spilt... hele 3 cd var det på et spiller.. tror jeg gav opp.. blei aldri ferdig.. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Noen Amiga-fans som har klart å fullføre Xenon II uten trainer? Ingen slår gamle plattform-spill i vanskelighetsgrad. diablo 2 9189353[/snapback] Diablo 2 er veldig lett (om du mener å bare fullføre det) når man er på nettet og spiller med andre. Som single-player spill er det både klin umulig og fullstendig fritt for underholdningsverdi. Virker som om single-player bare ble med i den endelige versjonen fordi de kunne. Det eneste "ikke-online" spillet som burde vært mulig i diablo er LAN. Når jeg først klager over Diablo II, skal det få en premie av meg som det online-spillet der din første figur blir den absolutt mest ubrukelige. Det jeg mener er at det er ikke noe annet online-spill jeg vet om der man, for å overleve alene i begynnelsen, må sette alle poengene sine på ting man senere ikke kommer til å bruke. Deretter, når man kjenner en del folk og har samlet en del utstyr, måtte man "rushes" til et greit nivå og sette alle poengene sine på en gang. En figur dette ikke var blitt gjort med er fullstendig talentløs i sammenligning. Tragisk. Endret 1. august 2007 av gothtec Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Diablo 2 er jo easy piecy. Med mundre du skal runne det på nightmare eller hva det nå er som er det vasnkeligste. 9189366[/snapback] hehe jeg glemte jo og si at det var på vanskligste, Endret 2. august 2007 av rbr Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Diablo 2 lod på hell begynner å bli litt vrient ja.. De siste tomb raider spillene er ikke vanskelige, men er litt vrient med tanke på alt som du må tenke ut, står ofte fast mange steder.. Men går da etter litt tid med tenking og plundring.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Arkanoid Tetris De fleste spill fra 80- og begynnelsen av 90-tallet var ekstremt vanskelige... Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 en kompis av meg sier at Vietcong er det offisielleste vanskeligste spill. og ja, han sa det på den måten :S 6987133[/snapback] Vietcong er jo egentlig ganske lett da, ikke vondt ment til noen. Men det er min mening da. De siste chapter'ne på D2+LOD var vanskelige ja. hmm... Klarer ikke å komme på det nå, kanskje seinere Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 å runne hele goldeneye på vanskeligste grad på nintendo 64 uten cheats eller walkthroughs tror jeg er rimelig vanskelig. eller frets on fire, hehe Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Kudos til de som runner halo 2 på legendary. Jeg kom meg til 3 bane med en venn hvis jeg husker riktig. Det verste er de små jævlæne som sniper deg uansett om du kjører i full hastighet et stykke fra dem eller begynner å skyte mens de står med ryggen til... Sniper deg på under et sekund etter de har snudd seg. edit: halo 2 Endret 6. oktober 2007 av gormers Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 The Da Vinci Code....og Minesveiper 9034681[/snapback] ikke nevn minesveiper arrrggggg!!! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) slettet Endret 2. august 2007 av rbr Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rick Dangerous. Både eneren og toeren. Mest fordi hvert eneste skjermbilde var lagt opp til at du skulle daue, og du måtte starte spillet helt på nytt hver gang dine akk så få liv var brukt opp. På Rick Dangerous 2 fikk du ikke tilgang til siste brettet (som selvsagt var det vanskeligste av alle) med mindre du hadde fullført alle de 4 første, i samme spillomgang. Og selvsagt måtte du starte helt på nytt dersom du skulle krepere på brett 5. Som skjedde ... rimelig ofte. Allikevel gikk jeg gjennom både eneren og toeren. Fornuftig tidsbruk? Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 The 11th hour (oppfølgeren til the 7th guest) Dette slet jeg lenge med. Har aldri greid å runde spillet. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som har prøvd Black Dahlia? Det vanskligste spillet jeg har spillt. Har hørt det var så og si umulig å runne det uten walkthrough. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå