Gå til innhold

Vanskeligste spill noensinne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, en level på Prince of Persia: The Sands Of Time er helt fette umulig! Jeg satt i flere timer å prøvde å drepe de mobsene, men de respawnet hele tiden. Det var dritvanskelig, å springe ifra de funket heller ikke. De kom opp fra bakken, + at det var den døde faren din du sku sloss mot... Men nå har jeg kjøpt det på PS2, så da skal jeg nuke både PoP 1 og 2 (Warrior Within). Noen levler på Splinter Cell er jævlig vanskelig med det første, men Pandora Tomorrow var skam-lett...

Noen som forresten kan fortelle meg hva Prince of Persia 2 heter? Bare så jeg er helt sikker på at jeg har kjøpt riktig.

Lenke til kommentar

Warrior within heter det andre spillet i serien, men det første var da ikke spesielt vanskelig. Jeg kan dra fram drøssevis av spill fra fortiden som er "legendary", bare se på Angry video game nerd.

Førsten i resident evil 4 der du for første gang møter motorsag-folka, er også vanskelig, der kommer det nemlig evig av folk fram til det har gått en viss tid.

(så nå at dette bare var for pc, så jeg sletta det andre :blush: )

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Vil si at Desperados var ganske vanskelig. Mulig at det ville være lettere nå, men det er eneste spillet jeg har hatt lyst til å knekke CDen til allerede på treningen

8769318[/snapback]

Å ja, det var vel de spillet jeg satt i timevis bare for å prøve å klare demon, når jeg var mindre. Klarte det aldri.

Lenke til kommentar
Ninja Gaiden er det vanskeligste spillet jeg noensinne har prøvd. Det er så latterlig vanskelig at det var det eneste spillet fikk kritikk på hos anmeldere.

6987284[/snapback]

De tre Ninja Gaiden-spillene til NES er så absurd vanskelige at selv fredelige buddhistmunker ville blitt psykotiske drapsmenn med fråden stående rundt munnen etter en runde Ninja Gaiden på NES.

Endret av Lodvgs1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Husker også desperados xD Tok flere dager å runne demoen :p

Det vanskeligste spillet noen gang må være Megaman X3, har ikke greid en annen boss enn han første du møter ufrivilig før du kan velge brett.

Siste boss på Sonic the hegdehog 2 var også ganske vansklig. Man må drepe de to vanskeligste bossene rett etter hverandre uten noen ringer :/

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
hitman er ganske tøft.. er mer tålmodighetsspill.. jeg liker sånne spill. noen som vet om noen i samme sjangeren? sånne leiemorderspill.

eller så er monkey island et bra tenkespill, og morsomt!

8825867[/snapback]

Splinter Cell, er kanskje ikke noe leiemorder, men det går ut på å snike seg rundt og avhøre folk og slikt. :D

Lenke til kommentar

Av spill de mange spillene jeg har testet går en soleklar seier til Dragons Lair på NES. Trengte en walktrough for å komme forbi første bildet(!) i spillet...

Hovedgrunnen til vanskelighetsgraden er helt klart den horrible kontrollen som forøvrig gjør det til det desidert dårligste spillet jeg har spilt.

Ellers er en rekke dårlige NES-spill uhyre vanskelig. Søppelspillet Battletoads er virkelig en tålmodighetstest.

Lenke til kommentar

husker en gang på richard burns rally.den lengste etapen tar neste 10 minutter.

kjørte ut da jeg var nesten ferdig.da kokte det over.freste ut av leiligheten og banna og freste noe sykt.desverre så satt naboen utenfor og hadde seg en røyk.

FLAUTT! :mad::cry:

Lenke til kommentar
husker en gang på richard burns rally.den lengste etapen tar neste 10 minutter.

kjørte ut da jeg var nesten ferdig.da kokte det over.freste ut av leiligheten og banna og freste noe sykt.desverre så satt naboen utenfor og hadde seg en røyk.

FLAUTT!  :mad:  :cry:

9188879[/snapback]

Enig i den!

Richard burns rally er sykt vanskelig!

Men det er desto herligere å klare en etappe da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...