Patrick1991 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Minesveiper 6987813[/snapback] 7932185[/snapback] Feil svar lol Endret 2. juni 2007 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg rundet første level på Commandos 3: Destination Berlin, som var helt overkommelig og satt med en tanke om at dette ville bli et kjekt spill. Jeg fortsatte med level2, men der skulle det vise seg at det sa stopp. Uten mulighet til å stille på vanskelighetsgraden, viste det seg at dette ville ta flere timer og utallige forsøk å gjennomføre. At noe har vært så vanskelig så tidlig i et spill, har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vil si at Desperados var ganske vanskelig. Mulig at det ville være lettere nå, men det er eneste spillet jeg har hatt lyst til å knekke CDen til allerede på treningen Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Civilization på vanskeligste vanskelighetsgrad.. Da skal du ha spillt litt for å greie å vinne Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vil si at Desperados var ganske vanskelig. Mulig at det ville være lettere nå, men det er eneste spillet jeg har hatt lyst til å knekke CDen til allerede på treningen 8769318[/snapback] Det er vel kanskje det vanskeligste spillet jeg har prøvd på pc,ellers så vil jeg tro at Mario er litt vanskelig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Definitivt Stuntman, slengte kontrollen i bakken hver gang jeg ikke klarte en bane EDIT: oops.. Merka ikke dt med pc, men uansett... Endret 3. juni 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 free-ski. Seriøst har bare greid å komme forbi det første monsteret ett par tre ganger. Men så kommer det ett monster til rett etter på Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Definitivt Stuntman, slengte kontrollen i bakken hver gang jeg ikke klarte en bane EDIT: oops.. Merka ikke dt med pc, men uansett... 8773766[/snapback] Hvis man tar med konsoll må jeg si meg enig i det az. Har holdt på med siste levelen i over et år nå. En bitteliten feil å alt går til "you know where"... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Haha, ja. Stuntman er så latterlig vanskelig. Du må kjøre PERFEKT omtrent for å klare banene. På pc må del vel være Commandos 2. Tror det var på slutten av spillet hvor alt skulel være så javla vanskelig. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hitman og Crazy Taxi.. Blir gal av begge to! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hitman er ganske tøft.. er mer tålmodighetsspill.. jeg liker sånne spill. noen som vet om noen i samme sjangeren? sånne leiemorderspill. eller så er monkey island et bra tenkespill, og morsomt! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=20300&type=mov det der ser rimelig vanskelig ut, og det kan jeg selv bekrefte. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 har hørt at 50 Cent-spillet var sykt vanskelig (Spillmagasinet: Vanskelighetsgraden fra helvete). Superhuman på Resistance er ikke småsaker. dævver hele tiden etter to minutter, bullseyen til fienden tar av omtrent en halv bar, og fienden er seige. Ellers er Stepmania med en 360+bpm sang på 8x og 200% = umulig for noe menneske Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) For meg var The Longest Journey jæævelsk vanskelig. Ellers synes jeg computerne i Civilization Warlords er ganske heavy Endret 7. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Vil si at Desperados var ganske vanskelig. Mulig at det ville være lettere nå, men det er eneste spillet jeg har hatt lyst til å knekke CDen til allerede på treningen 8769318[/snapback] Det er vel kanskje det vanskeligste spillet jeg har prøvd på pc,ellers så vil jeg tro at Mario er litt vanskelig. 8772387[/snapback] Sant, for et kult spill, men gud hvor vanskelig det var. Commandos 1, siste mappet slet jeg så mye med at jeg måtte finne walkthrough Endret 7. juli 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Zork. Zork er selve kverulantspillet. Zork må være laget av noen sadistiske petimeter som har absolutt ingen som helst innsikt (eller absolutt) i hvor mye repetisjon og slit en menneskehjerne kan gå gjennom før den sier stopp. Zork er grunnen til at jeg ikke gir meg med et spill før jeg har gått gjennom det nå lenger, for å i hvert fall kunne si til meg selv: "Hei, du er jo ikke sååå på trynet, da.". Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror ingen av spillene som er nevnt så langt kommer i nærheten av vanskelighetsgraden til DoDonPachi Dai Ou Jou. Siden (bevegelige) bilder sier mer enn tusen ord, henviser jeg interesserte til filmklippet fra Youtube. 6989847[/snapback] Det spillet der burde vært saksøkt for forsøk på gi folk eplepsi. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=20300&type=mov det der ser rimelig vanskelig ut, og det kan jeg selv bekrefte. 8826044[/snapback] Haha. Så ikke helt bra ut. Måtte le av den. Så er jeg litt enig med noen andre her at jeg slet litt vel mye med Hitman. Ga vel opp for fort. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Husker ett oppdrag i flashpoint ekspansjonspakka, hvor jeg måtte først komme meg til fiendebasen usett, så snike meg inn, med patruljer på ALLE kanter, hvorpå jeg måtte løpe fra min skjulte posisjon, mellom vaktposter, og inn i helikoptret som jeg skulle rappe.. Deretter skulle jeg ta av mens kulene haglet og fly det til en vennlig base, i lufta møter du en MIG -29 ellernoe... Det var en tanke tungt, SPESIELT uten saves ... btw kjenner en kompis som akkurat nå spiller CIV warlords på DEMI-GOD med 18 AI og har erobret 3 av dem. Han er litt hardcore dog hehe Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå