Edmund Blackadder Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har ofte lurt på hvaslags spill (PC) som har vært det vanskeligste som har kommet ut. Da tenker jeg ikke spesielt på strategispill med hard vanskelighetsgrad... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bygg biler med Mulle Mekk, definitivt det vanskligeste spille jeg har prøvd. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja dæven! Elle Bygg hus med Mulle Mekk! Den var forferdelig! Grøsser bare med tanken Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ja dæven! Elle Bygg hus med Mulle Mekk! Den var forferdelig! Grøsser bare med tanken 6986745[/snapback] Ja, og så har vi jo Josefine, ikke fulgt så vanskelig som Mulle Mekk men hakket under. Endret 2. oktober 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Soldiers: Heroes of World War 2. Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Commandos 3 var for vanskelig for meg.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Soldiers: Heroes of World War 2. 6986830[/snapback] LETT! Runda uten cheats når jeg var 12 år gammel! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Discworld. Utrolig vanskelig å tenke seg til alle de merkelige sammensetningene, nær sagt umulig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 For meg henger Myst-4 og 5 ganske så høyt oppe på listen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er litt flaut å si det men Magnus og myggen er faktisk noe av det vanskligeste spillene jeg har spilt. Jeg har hatt dem alle. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 en kompis av meg sier at Vietcong er det offisielleste vanskeligste spill. og ja, han sa det på den måten :S Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Soldiers: Heroes of World War 2. 6986830[/snapback] LETT! Runda uten cheats når jeg var 12 år gammel! 6986862[/snapback] nå har jeg ikke prøvd spillet men regner med du ikke sikter til vanskeligste spillgrad. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Soldiers: Heroes of World War 2. 6986830[/snapback] LETT! Runda uten cheats når jeg var 12 år gammel! 6986862[/snapback] nå har jeg ikke prøvd spillet men regner med du ikke sikter til vanskeligste spillgrad. 6987138[/snapback] Når du ikke har prøvd det aner ikke du hvor vanskelig det egentlig er! Prøv noen ganger så klaffer det med en gang! Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 så posten din var ironisk, det forklarer det. tenkte kanskje du mente det var veldig lett :| Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ninja Gaiden er det vanskeligste spillet jeg noensinne har prøvd. Det er så latterlig vanskelig at det var det eneste spillet fikk kritikk på hos anmeldere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ninja Gaiden er det vanskeligste spillet jeg noensinne har prøvd. Det er så latterlig vanskelig at det var det eneste spillet fikk kritikk på hos anmeldere. 6987284[/snapback] Enig, egentlig utrolig at jeg fortsatt sitter med samme XBOX-kontrolleren som jeg gjorde før jeg begynte på det ... Nå var det jo uansett PC-spill vi snakket om her, da. I dag som spillene bare blir lettere og lettere for å tekkes utålmodige spillere, er det ikke så lett å på stående fot komme på noen ekstremt vanskelige spill. Jeg har jo runda DOOM2 på 'Ultra Violence', men det teller liksom ikke når man kan velge selv hvor vanskelig det skal være. Jo: X-COM2: Terror From the Deep. Der skal du neimen ikke gjøre mye feil før du sliter balle. Samme med Jagged Alliance-spillene. Det vanskeligste spillet jeg har prøvd uavhengig av konsoll er Castelian. Det spillet er smerte. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ninja Gaiden er det vanskeligste spillet jeg noensinne har prøvd. Det er så latterlig vanskelig at det var det eneste spillet fikk kritikk på hos anmeldere. 6987284[/snapback] Enig, egentlig utrolig at jeg fortsatt sitter med samme XBOX-kontrolleren som jeg gjorde før jeg begynte på det ... Nå var det jo uansett PC-spill vi snakket om her, da. I dag som spillene bare blir lettere og lettere for å tekkes utålmodige spillere, er det ikke så lett å på stående fot komme på noen ekstremt vanskelige spill. Jeg har jo runda DOOM2 på 'Ultra Violence', men det teller liksom ikke når man kan velge selv hvor vanskelig det skal være. Jo: X-COM2: Terror From the Deep. Der skal du neimen ikke gjøre mye feil før du sliter balle. Samme med Jagged Alliance-spillene. Det vanskeligste spillet jeg har prøvd uavhengig av konsoll er Castelian. Det spillet er smerte. 6987468[/snapback] Må si meg enig angående X-COM2: Terror From the Deep. Mind-control greiene man ble utsatt for der var rett og slett jævelig. Spillte heller X-COM enemy unknown en gang til istedetfor. Jeg er elendig av all slags quest spill. Noe mer frustrerende enn kings quest serien kan jeg knapt tenke meg. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg syns Soldiers Of Fortune 2 var litt vanskelig. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tetris når det begynner å gå fort eller fire på rad mot datamaskinen på høyeste vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå