Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med dynamic ip på SMC7004ABR

Anbefalte innlegg

Har problemer med å motta ip til min SMC Barricade 7004ABR ruter. Hvis jeg setter en fast ip kommer jeg meg på nett, men ikke hvis jeg setter den til å motta ip. Hvis jeg derimot går utenom ruten har pc'en min ingen problemer med å motta ip fra ISP. Har oppdatert til siste firmware fra smc-europe uten at det hjalp. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er problemet jeg ahr voldtatt to av det ruterne og ikke hatt problemer i det hele tatt til og med satt virual dmzx hosting jeg kan til og med hjelpe deg med problemet over vnc vis du trenger dette men du sitter og ser hva jeg faktisk gjør men dette krever at jeg tar kontrol over pcen din men denne kontrolen kan du lett avbryte uten problemer jeg hjalp en kompis i statene med dette også han er stor fornøyd men hvem er isp en din? (jeg kan ikke fikse problemet ditt vis du ikke får en ip og kontakt med isp en din men har du dette kan jeg fikse alt annet for deg slik at du kan for eksempel starte og stoppe en ftp server sette opp vnc slik at du kan være på jobben og starte en sesion med vnc blant annet dette funker også med radmin og diverse andre produkter) men er det telenor adsl må du sette pppoe og bruke helle brukernavnet ditt som er da mest trolig [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...