Gå til innhold

msn på linux?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aMSN viser kontaktlisten bedre enn Gaim. Den Gaim viser mangler noe fra kontaktene slik som statusmelding og ikoner. Hvis noen bruker ikoner i navnet sitt vises ikke selve ikonet, men bare kommandoen for ikonet, (B) f.eks. eller :)

Dette synes jeg burde bli støtte for. Jeg regner med det er sikkert noen Gaimbrukere som ikke vil ha denne funksjonaliteten, men da er det bare å implementere inn et valg for å slå det av og på.

En annen ting jeg mener Gaim mangler som finnes i andre IM klienter er når man holder musen over en kontakt kan man få se bildet til den kontakten(Jeg vil ikke ha kontaktbildet ved siden av).

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Synes kopete virker "stor og klumpete" i forhold til gaim, men kopete trøbler litt hos meg. Hvis jeg prøver å lagre passordet så klarer den ikke logge på på grunn av feil passord. Den viser heller aldri bildet mitt uansett hva jeg prøver å gjøre.

Men utseendet fixer seg med litt themes. Nå er den jo blitt riktig flott :)

Edit før det kommer masse svar: joda, meiner den oppførte seg bedre før. Kan være no krøll fra min side når det gjelder passordet, for jeg har tulla i meste laget med wallet. Men bildet finner jeg ikke helt ut av :)

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...