stigfjel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har et problem med amsn. Prøver å koble til msn via http-protokollen, port 80. Men det fungerer ikke. Får bare feilmelding om at passord eller brukernavn er feil. Noen som kan si noe om hva det er? Dette fungerer med MSN Messenger. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) aMSN viser kontaktlisten bedre enn Gaim. Den Gaim viser mangler noe fra kontaktene slik som statusmelding og ikoner. Hvis noen bruker ikoner i navnet sitt vises ikke selve ikonet, men bare kommandoen for ikonet, (B) f.eks. eller Dette synes jeg burde bli støtte for. Jeg regner med det er sikkert noen Gaimbrukere som ikke vil ha denne funksjonaliteten, men da er det bare å implementere inn et valg for å slå det av og på. En annen ting jeg mener Gaim mangler som finnes i andre IM klienter er når man holder musen over en kontakt kan man få se bildet til den kontakten(Jeg vil ikke ha kontaktbildet ved siden av). Endret 4. oktober 2006 av DJViking Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Synes kopete virker "stor og klumpete" i forhold til gaim, men kopete trøbler litt hos meg. Hvis jeg prøver å lagre passordet så klarer den ikke logge på på grunn av feil passord. Den viser heller aldri bildet mitt uansett hva jeg prøver å gjøre. Men utseendet fixer seg med litt themes. Nå er den jo blitt riktig flott Edit før det kommer masse svar: joda, meiner den oppførte seg bedre før. Kan være no krøll fra min side når det gjelder passordet, for jeg har tulla i meste laget med wallet. Men bildet finner jeg ikke helt ut av Endret 5. oktober 2006 av dobbelmann Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Både passord og bilde fungerer fint i Kopete, hos meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 personlig synes jeg gaim blir litt for "enkel", og aMSN har jeg aldri fått til og virke. (uansett distro (den ene gangen det virket så det så jævlig ut at jeg droppa det)) så da ble det kopete på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå