Scient Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei igjenn! Jeg sitter fremdeles å plundrer med TV signalene mine. Jeg kjøpte en Svideo kabel idag, for å få pc signalene over på tv skjermen. Problemt var forøvrig at svideo ledningen ikke passet inn i skjermkortet mitt sin "TVout" utgang. Dette utaket er også rundt, men har 9 pin hull. Jeg bruker et Nvidia geforce 6600 gt skjermkort, å jeg prøver å finne ut hva slags uttak dette egentlig er, men sliter med å finne informasjonen jeg søker. Noen som har navnet på dette uttaket, og evt. hvor man får kjøpt videokabel/adapter som passer? Uttaket har (fra toppen) 2 pin, 4 pin, 3 pin. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Overgang skal følge med skjermkortet når du kjøper det. Det er en såkalt "dongle" med utganger for S-video, kompositt og komponent. Lenke til kommentar
Scient Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Overgang skal følge med skjermkortet når du kjøper det. Det er en såkalt "dongle" med utganger for S-video, kompositt og komponent. 6986734[/snapback] yes, å hvor får jeg tak i dette når jeg ikke lengre har det som fulgte med skjerkortet? Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det stemmer det Ar`Kritz sier.. sitter med en slik foran meg som hører til ett av mine 6600GT kort. Det er S-video ut, S-video inn, de 3 komponent utgangene og kompositt inn, som går til en 9 pinns kontakt. Men om man får kjøpt disse dingsene løst noe sted aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 finn deg et bilde og lag deg en "kjoeper" annonse paa bruktmarked. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 stikk innom en elkjøp eller noe, de har sikkert. hvis ikke så tipper jeg komplett, netshop, mpx.... har slike liggende du kan få\kjøpe for en billig penge.. musa Lenke til kommentar
Scient Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Vell, hvis noen har dette liggende som de ikke bruker kjøper jeg det mer enn gjerne. Evt. hvis noen vet hvor dette er å få kjøpt setter jeg stor pris på det om dere kan poste det her Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har en liggende, rett ved siden av voltmeteret mitt. Iflg det, så er eneste forskjellen den lille plast-pinnen i s-vid pluggen. ellers er alle pinnene lik i 9-pin og 4-pin kabel. Ta en vanlig kabel, legg den i frysern, og knekk plast-dingsen med et skrujærn. Det funker sikkert... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ahh, den gode "knekk av en del, saa det passer, det funker sikkert" trikset Lenke til kommentar
Scient Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 stikk innom en elkjøp eller noe, de har sikkert.hvis ikke så tipper jeg komplett, netshop, mpx.... har slike liggende du kan få\kjøpe for en billig penge.. musa 6986950[/snapback] Elkjøp ja. Var hos elkjøp idag. Selv om det var her jeg hadde kjøpt skjermkortet fikk jeg stort sett som svar "nei, det har vi ikke, vi vet ikke hvem som har, men kan tenkes at komplett har". Har sjekka komplett, ikke funnet noe som ligner. Noe av grunnen er jo at jeg ikke vet navnet på det jeg ser etter Lenke til kommentar
Scient Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Vell, hvis noen har dette liggende som de ikke bruker kjøper jeg det mer enn gjerne. Evt. hvis noen vet hvor dette er å få kjøpt setter jeg stor pris på det om dere kan poste det her 6986960[/snapback] Hmm, jeg liker ideen, men jeg har ikke fryser Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 elkjoep personal har 0 peiling paa datakomponenter, og henviser da til komplett / datakjeden / clas ohlson / biltema. paa saa godt som alt av slike deler. kanskje den lokale data-sjappa har en liggende? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Trenger ikke det heller en gang. Kom ikke å si at hw-forum ikke hjelper med den minste ting.... Jeg putta den minste nøkkelen min mellom metallkanten og plasten, og etter ca 14 gram trykk, knakk plasten-dingsen Lenke til kommentar
Scient Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) O lykke! Etter mye omtenkning og "weapon of choice" bestemte jeg meg for å knekke av den plastbiten inne i overgangen til et annen Geforce kort som jeg fant slengendes. Da smatt kablen rett inn i pc'n, å jeg satt der å tenkte at den eneste funksjonen til den plastbiten er at den ikke skal passe til andre enheter enn akkurat det skjerkortet den følger med til. Veldig kjekt. Vell, takker veldig mye for hjelpen av alle De brutale måtene er fremdeles de beste tydeligvis. Nå gjenstår det bare å få farger på driten som var problemet mitt in the first place EDIT: Haha, da var fargene på plass også. Veldig greit å ha et sted som Hardware.no når problemene står i kø på inngangsdøra Endret 2. oktober 2006 av Scient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå