Warshade Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Vil det bli en station for å eventulelt bytte inn varme kjøle elementer mot kalde nye?( alla camping plass opplegg) Hvis ikke så har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal holde mine colabokser kalde. Dette burde ikke være så vanskelig å opprette og vil gjøre det mye lettere for mange folk har jeg tro på. MvH Aleksander Endret 3. oktober 2006 av Warshade Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Kan noen som har litt peiling svare?( Mener ikke å være uhøflig) Det er kjekt å vite det så fort som mulig så jeg vet hva jeg skal ha med Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har også tenkt tanken. Hvis ikke de på lanet kan fikse noe slik så hadde kanskje gått ann å hørt med statoilstasjonen om de har noe mulighet for dette? Lenke til kommentar
Matin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette funket jo bra på TG Hadde satt veldig pris på om dere kan sette opp et par frysebokser så man kunne byttet. Kald cola og pålegg <3 Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Kald cola og pålegg <3 6988484[/snapback] Fra spøk til revolver! Hvordan gjør du det? Har du cola på pålegget eller pålegg på colan? Endret 3. oktober 2006 av Running_Target Lenke til kommentar
Matin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kald cola og pålegg <3 6988484[/snapback] Fra spøk til revolver! Hvordan gjør du det? Har du cola på pålegget eller pålegg på colan? 6990479[/snapback] lol det skal ikke blandes før i magen. på tg hadde jeg bare nugatti og endte opp med å spise brød uten pålegg :/ en pakke smør og litt ost eller leverpostei er kos. problemet blir da å kjøpe en ny pakke med smør for hver gang jeg skal spise... og i det hele tatt å gå helt til butikken for å kjøpe pålegg hver dag.. meh fint om crewet kan svare snart Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har kontaktet Statoil og Meny og de kunne ikke bytte kjøleelementer Så da er det bare de snille folkene på hw lan som kan redde oss Endret 3. oktober 2006 av Warshade Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hmmm jaja da er det bare vente å se, å håpe å be! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette funket jo bra på TG Hadde satt veldig pris på om dere kan sette opp et par frysebokser så man kunne byttet. Kald cola og pålegg <3 6988484[/snapback] Jasså, så du mener at det bør settes opp fellesfrysere elns? Går aldri! Er alltid noen som stjeler og tilfeldigvis tar med seg noe som ikke var sitt... Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette funket jo bra på TG Hadde satt veldig pris på om dere kan sette opp et par frysebokser så man kunne byttet. Kald cola og pålegg <3 6988484[/snapback] Jasså, så du mener at det bør settes opp fellesfrysere elns? Går aldri! Er alltid noen som stjeler og tilfeldigvis tar med seg noe som ikke var sitt... 6990967[/snapback] Ikke sånn men mer sånn at man leverer inn 1 til crew som står ved matstand eller no sånt og får en kald tilbake Lenke til kommentar
Running_Target Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 uansett om det hadde vært en felles fryser til kjøle-elementer, så trur jeg neppe noen hadde giddi å rappa en haug med elementer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg