Gå til innhold

HW-Lan 06: Kjølebag. Bytting av kjøleelement på lanet?

Warshade

Anbefalte innlegg

Vil det bli en station for å eventulelt bytte inn varme kjøle elementer mot kalde nye?( alla camping plass opplegg) Hvis ikke så har jeg ingen anelse om hvordan jeg skal holde mine colabokser kalde.

Dette burde ikke være så vanskelig å opprette og vil gjøre det mye lettere for mange folk har jeg tro på.

MvH

Aleksander

Endret av Warshade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kald cola og pålegg <3

6988484[/snapback]

Fra spøk til revolver!

Hvordan gjør du det?

Har du cola på pålegget eller pålegg på colan?

6990479[/snapback]

lol

det skal ikke blandes før i magen.

på tg hadde jeg bare nugatti og endte opp med å spise brød uten pålegg :/ en pakke smør og litt ost eller leverpostei er kos. problemet blir da å kjøpe en ny pakke med smør for hver gang jeg skal spise... og i det hele tatt å gå helt til butikken for å kjøpe pålegg hver dag.. meh

fint om crewet kan svare snart

Lenke til kommentar
Dette funket jo bra på TG

Hadde satt veldig pris på om dere kan sette opp et par frysebokser så man kunne byttet. Kald cola og pålegg <3

6988484[/snapback]

Jasså, så du mener at det bør settes opp fellesfrysere elns? Går aldri! Er alltid noen som stjeler og tilfeldigvis tar med seg noe som ikke var sitt... :nei:

Lenke til kommentar
Dette funket jo bra på TG

Hadde satt veldig pris på om dere kan sette opp et par frysebokser så man kunne byttet. Kald cola og pålegg <3

6988484[/snapback]

Jasså, så du mener at det bør settes opp fellesfrysere elns? Går aldri! Er alltid noen som stjeler og tilfeldigvis tar med seg noe som ikke var sitt... :nei:

6990967[/snapback]

Ikke sånn men mer sånn at man leverer inn 1 til crew som står ved matstand eller no sånt og får en kald tilbake

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...