Roug Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei, Jeg har da begge de to kjølerne, Noctua skaffet jeg meg sammen med et abit aw9d-max hk, som jeg fikk på fredag har Asus P5B DLX/WIFI-AP fra før av så i grunn ganske fort at det ikke var så mye plass for Noctua på abit kortet, jeg hadde store problemer med å få den til å passe, men fikk presset den på tilslutt, måtte fjerne en kabinett vifte for å få plass til den også pga lengden anyway.. det som jeg skulle spørre om her er da, hva som er best av de to viftene? synes egentli at det virker som Big Typhoon er bedre, jeg fikk maskina stabilt på 3.6 på det asus kortet, da lå idle på ca 50, på 1.5 volt, nå med noctua ligger den på 47, og har bare klokka til 3.2 ghz med 1.35 v kan det vær at noctua ikke ligger helt nedpå? kan ikke se noe skeivheter i forhold til hk, og skruene er skrudd helt igjen. Vil liksom ikke ta ut hk å begynne å bytte fram og tilbake:S Takk for svar Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bruker du samme vifta på begge kjølerne? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 nei, bruker den som fulgt med på hver av de, noctua har en gjennomsiktig 120mm Akasa Vifte big typhoon har den som hørte med. men lurer litt på om jeg skal sette to vifter på den noctuan Lenke til kommentar
Roug Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 det kan jo virke som den ikke er helt borti cpuen min, den vifta? trudde ikke den Noc skulle være dårligere enn Big typhoon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå