Gå til innhold

Bærbar som mp3-spiller, uten oppstart av Windows?

sdfg

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny bærbar som primært skal brukes på reise. Har hørt rykter om at det finnes maskiner som kan benyttes til mp3-avspilling uten at det er nødvendig å starte opp windows. Er det noen som kjenner til slike maskiner?

-sdfg

Endret av sdfg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man skal gjøre det uten å starte opp Windows spiller det vel liten rolle hvilket OS som ligger der (siden det ikke startes uansett)?

6989807[/snapback]

Har ikke prøvd det men en av funksjonene til MC er jo at du kan få pcen til å spille musikk uten å starte operativsystemet så jeg trodde dette kanskje var en snarveisknapp til denne funksjonen.

Lenke til kommentar
Men er det noen som kjenner til bærbare hvor dette virker i praksis?

-sdfg

6992412[/snapback]

Hadde en elitegroup en gang som spilte av cder ved å trykke å en knapp, men da med lokket igjen. Verdens største diskman med en batterilevetid på flere hundre timer ;) Dell sin har jeg ikke prøvd men går ut ifra den er mer avansert.

Lenke til kommentar

For å ha det klart: Det funker på i6400, men jeg bare liker ikke måten det er gjort på. Vet ikke helt om det går an å bruke den med med skjermen nede, men det hadde vært en fordel.

Det er også mulig at det finnes en lignende funskjon på Dell inspiron m640, som er litt mindre, men det går jo an å ringe Dell og spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...