sdfg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ny bærbar som primært skal brukes på reise. Har hørt rykter om at det finnes maskiner som kan benyttes til mp3-avspilling uten at det er nødvendig å starte opp windows. Er det noen som kjenner til slike maskiner? -sdfg Endret 2. oktober 2006 av sdfg Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Dell i6400 kan spille av media uten å starte windows. Men den er vel kanskje litt stor til å brukes primert til reise. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvordan gjør du det med i6400? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hvordan gjør du det med i6400? 6988921[/snapback] Trykker på MediaDirect knappen når maskinen er av. Løsningen er ikke akkurat så elegant, så jeg pleier aldri bruke den. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Må du ha winxp MC installert for å få det til? Har en sånn knapp på min i9400 og. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis man skal gjøre det uten å starte opp Windows spiller det vel liten rolle hvilket OS som ligger der (siden det ikke startes uansett)? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis man skal gjøre det uten å starte opp Windows spiller det vel liten rolle hvilket OS som ligger der (siden det ikke startes uansett)? 6989807[/snapback] Har ikke prøvd det men en av funksjonene til MC er jo at du kan få pcen til å spille musikk uten å starte operativsystemet så jeg trodde dette kanskje var en snarveisknapp til denne funksjonen. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke noe MC som starter opp. Det er et eller annet litt jalla som ikke er laget av microsoft. Tror det var roxio. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke noe MC som starter opp. Det er et eller annet litt jalla som ikke er laget av microsoft. Tror det var roxio. 6991493[/snapback] Ok, jeg har ihvertfall greid å slette det for det fungerer ikke hos meg Lenke til kommentar
sdfg Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Men er det noen som kjenner til bærbare hvor dette virker i praksis? -sdfg Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Men er det noen som kjenner til bærbare hvor dette virker i praksis? -sdfg 6992412[/snapback] Hadde en elitegroup en gang som spilte av cder ved å trykke å en knapp, men da med lokket igjen. Verdens største diskman med en batterilevetid på flere hundre timer Dell sin har jeg ikke prøvd men går ut ifra den er mer avansert. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 For å ha det klart: Det funker på i6400, men jeg bare liker ikke måten det er gjort på. Vet ikke helt om det går an å bruke den med med skjermen nede, men det hadde vært en fordel. Det er også mulig at det finnes en lignende funskjon på Dell inspiron m640, som er litt mindre, men det går jo an å ringe Dell og spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå