iNeo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som gidder og lage siden "justfuckingbuyit.com" som skal ligne på www.justfuckinggoogleit.com? Det er så mange som plager meg med "SPONSE OSS?, GRATIS?" etc. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Rapporterer den tvært jeg Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som gidder og legge ut noen timer med html, og noen hundringser slik at vi får en side kalt "justfuckingbuyit.com" som skal ligne på www.justfuckinggoogleit.com? Det er så mange som plager meg med "SPONSE OSS?, GRATIS?" etc. 6986599[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Om noen gidder så får de lage det. Denne tråden vil ganske sikkert bli spammet ned og jeg ser ikke helt hva som her skal diskuteres. Så om noen vil blidgjøre trådstarter så lag en side og send han en pm. Hvis ikke kan trådstarter lage en slik selv. Vakt settes ut; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg