p_reben Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Netopp byggd ny PC med NEC AD-5170 dvd-brenner. Første gang jeg brukte brenneren slo PC´en seg av (brant en image fil på cd plate). Dette gjentok seg 2 ganger. Så prøvde jeg å brenne en dvd plate med musikk, det funka. Så prøvde jeg å putte litt mer på dvd´en, da slo den seg av igjen. Hva er galt? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det var en merkelig, dog interessant problemstilling. Hvilken programvare er det du bruker? Prøvd med annet brenneprogram? Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Det var en merkelig, dog interessant problemstilling. Hvilken programvare er det du bruker? Prøvd med annet brenneprogram? 6988177[/snapback] Brukte først Nero. Prøvde deepburner i dag, men akkuratt det samme skjedde. Har også prøvd å brenne en dvd med dvd shrink, men da gikk pc´en ut av programmet når jeg trykket backup. Kan hele driten være defekt?? Endret 4. oktober 2006 av p_reben Lenke til kommentar
prarne Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje du er i grenselandet for hva strømforsyningen i pcen din tåler? Bare ett forslag... Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje du er i grenselandet for hva strømforsyningen i pcen din tåler? Bare ett forslag... 6989662[/snapback] Har akasa paxpower med 460 watt. Det var butikken som valgte strømforsyninga. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg regner nesten med at du har en MSI K9N kort , isåfall en kjent feil . Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg regner nesten med at du har en MSI K9N kort , isåfall en kjent feil . 6989737[/snapback] Stemmer det. Kan jeg gjøre noe med problemet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bytte til noe annet eller sende det i retur via butikken til MSI for å fikse en kondensator c565 til 220uF . Se førøvrig: http://forum.msi.com.tw/index.php?topic=99924.0 Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil, kan det også være noe med at det er en funksjon i Nero som gjør at maskinen skal restarte seg etter hver brenning. Kanskje det har noe med det å gjøre ? :S Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Problemet løst. Byttet dvd brenneren, og alt virka. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Flaks for deg da at du ikke har et av problem korta som må modifiseres. Mulig du kun trengte å sette UDMA til Multiword DMA2 på den gamle. NF5XX går visstnok krasj med nyere brennere som tillater UDMA4 modus i samband med nvidia ide drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå