Gå til innhold

Kjøpe Fifa 07 eller Pes6?


Johnx

Anbefalte innlegg

Testa både PES6 og Fifa 07 i dag, og jeg fikk nok et ganske mye bedre inntrykk av PES. Lot meg imponere av animasjonene på karakterene og hvor "sømløst" de bevegde seg.

Jeg stiller egentlig 100% nøytral i kampen mellom Fifa og PES fra tidligere av. Har ikke noe spesielt forhold til noen av de, men etter testen i dag så er valget mye enklere. PES6 føles bedre ut på mange måter egentlig.

7056944[/snapback]

 

Ett spørsmål. Når du lot deg imponere av animasjonene på karakterene på PES6.. HVa synes du da om grafikken på Fifa 07 som faktisk var sinnsykt mye bedre?? Regner med at du var på electroworld i dag.. PES minner meg om actua soccer til ps1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Testa både PES6 og Fifa 07 i dag, og jeg fikk nok et ganske mye bedre inntrykk av PES. Lot meg imponere av animasjonene på karakterene og hvor "sømløst" de bevegde seg.

Jeg stiller egentlig 100% nøytral i kampen mellom Fifa og PES fra tidligere av. Har ikke noe spesielt forhold til noen av de, men etter testen i dag så er valget mye enklere. PES6 føles bedre ut på mange måter egentlig.

7056944[/snapback]

 

Ett spørsmål. Når du lot deg imponere av animasjonene på karakterene på PES6.. HVa synes du da om grafikken på Fifa 07 som faktisk var sinnsykt mye bedre?? Regner med at du var på electroworld i dag.. PES minner meg om actua soccer til ps1

7058732[/snapback]

 

Sinnsykt mye bedre grafikk på Fifa? Kommer tydeligvis an på øyet som ser det her, for jeg er ikke enig i det du skriver.

Animasjonene på PES sine spillere føltes bare mer naturlig for meg, samt at bruken av høyre-stikka på kontrollen gir mange muligheter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har sett 3 stk på Live fra Norge som har det ivertfall.. Har sendt melding til alle 3 om hvordan de har fått tak i det og hvordan spillet er, men ingen som svarer:P

7140149[/snapback]

Fader som jeg misunner dem. Tipper at veldig mange butikker har det i morgen, og ja, noen har det i dag. Vennligst rapporter dersom noen butikker selger det =)

Lenke til kommentar
Har sett 3 stk på Live fra Norge som har det ivertfall.. Har sendt melding til alle 3 om hvordan de har fått tak i det og hvordan spillet er, men ingen som svarer:P

7140149[/snapback]

 

er de fra norge? :hmm:

7140172[/snapback]

 

 

Jepp, de er fra Norge ja :)

7140666[/snapback]

Gamertags please =)

Lenke til kommentar
Her: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...=64&y=15#search

Har vi en liste over noen av de i Norge som har Pes 6. Ivertfall de som er aktive på Live :)

 

Har lagt til 3 av de som venner. For å sjekke om det stemte..

7140808[/snapback]

næi men herre gud hvilke Spill Ska Vi kjøpe FIfa eller pes JEG ØNSKER SVAR DET ER FINALEN:

7140961[/snapback]

 

 

Er det i det hele tatt noe å svare på? Selvfølgelig Pes 6..

Ivertfall vist du er over middels fotball-interissert :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Her: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...=64&y=15#search

Har vi en liste over noen av de i Norge som har Pes 6. Ivertfall de som er aktive på Live :)

 

Har lagt til 3 av de som venner. For å sjekke om det stemte..

7140808[/snapback]

næi men herre gud hvilke Spill Ska Vi kjøpe FIfa eller pes JEG ØNSKER SVAR DET ER FINALEN:

7140961[/snapback]

 

 

Er det i det hele tatt noe å svare på? Selvfølgelig Pes 6..

Ivertfall vist du er over middels fotball-interissert :)

7141033[/snapback]

 

Pes6 folk irriterer meg.. Irriterer meg at de faktisk synes fifa 07 er helt sinnsykt på trynet rævva uten å prøvd det.. Kan faktisk hende det er ganske bra!

Lenke til kommentar
Her: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...=64&y=15#search

Har vi en liste over noen av de i Norge som har Pes 6. Ivertfall de som er aktive på Live :)

 

Har lagt til 3 av de som venner. For å sjekke om det stemte..

7140808[/snapback]

næi men herre gud hvilke Spill Ska Vi kjøpe FIfa eller pes JEG ØNSKER SVAR DET ER FINALEN:

7140961[/snapback]

 

 

Er det i det hele tatt noe å svare på? Selvfølgelig Pes 6..

Ivertfall vist du er over middels fotball-interissert :)

7141033[/snapback]

 

Pes6 folk irriterer meg.. Irriterer meg at de faktisk synes fifa 07 er helt sinnsykt på trynet rævva uten å prøvd det.. Kan faktisk hende det er ganske bra!

7143932[/snapback]

 

Dessverre, etter å ha prøvd PES kan man aldri gå tilbake til FIFA, var selv Fifa fantast til jeg opplevde PES, det åpnet øynene mine. EA kommer nok aldri til å lage et fotballspill i nærheten av PES,sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Pes6 folk irriterer meg.. Irriterer meg at de faktisk synes fifa 07 er helt sinnsykt på trynet rævva uten å prøvd det.. Kan faktisk hende det er ganske bra!

7143932[/snapback]

Jeg har ihvertfall prøvd demoen til fifa 07 (xbox 360 vel og merke), og den var helt sinnsykt på trynet ræva synes jeg. Jeg har ikke prøvd pes6, så kan godt være det er like dårlig. Men pro evo 5 er ihvertfall *milevis* bedre enn 360-versjonen av fifa 07. PC-versjonen av fifa 07, derimot, er ganske bra - nesten på høyde med pes 5 synes jeg.

 

Men enig i at "alle fifa spill suger uansett hæhæh"-folket godt kan krype tilbake under steinen sin.

Lenke til kommentar
Pes6 folk irriterer meg.. Irriterer meg at de faktisk synes fifa 07 er helt sinnsykt på trynet rævva uten å prøvd det.. Kan faktisk hende det er ganske bra!

7143932[/snapback]

Jeg har ihvertfall prøvd demoen til fifa 07 (xbox 360 vel og merke), og den var helt sinnsykt på trynet ræva synes jeg. Jeg har ikke prøvd pes6, så kan godt være det er like dårlig. Men pro evo 5 er ihvertfall *milevis* bedre enn 360-versjonen av fifa 07. PC-versjonen av fifa 07, derimot, er ganske bra - nesten på høyde med pes 5 synes jeg.

 

Men enig i at "alle fifa spill suger uansett hæhæh"-folket godt kan krype tilbake under steinen sin.

7143996[/snapback]

 

To ting:

 

1: Demoen er ellgammel. Inneholder ikke kommentator, finter og det er også mye bedre grafikk og spillbarhet på fullversjonen. (Har testet det)

 

2: PC-versjonen av Fifa07 er dårlig i forhold til X360-versjonen. EA har kun konsentrert seg om x360-versjonen i år. NextGen-spill..

Lenke til kommentar
To ting:

 

1: Demoen er ellgammel. Inneholder ikke kommentator, finter og det er også mye bedre grafikk og spillbarhet på fullversjonen. (Har testet det)

Det kan så være, men etter hva jeg har lest av review og kommentarer fra andre som har prøvd det, så er de tingene som irriterer meg ikke forbedret (AI, reaksjonsevnen til keeper, hodedueller for å nevne noe)

2: PC-versjonen av Fifa07 er dårlig i forhold til X360-versjonen. EA har kun konsentrert seg om x360-versjonen i år. NextGen-spill..

7144105[/snapback]

Greit nok, men de har ikke konsentrert seg bra nok. Tingene jeg nevner over er mye bedre i current-gen utgaven av fifa07. Finter og grafikk betyr ingen ting når med- og motspillere ikke vet hvordan de skal plassere seg.

 

Men, man liker forskjellige ting - og FIFA og Pro Evo gir forskjellige opplevelser. Kan godt forstå det hvis noen skulle foretrekke fifa, men min erfaring er at den gjevne fotballglade mann i gata stort sett liker pro evo bedre, gitt sjansen.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...