Gå til innhold

Kjøpe Fifa 07 eller Pes6?


Johnx

Anbefalte innlegg

Høstens store spørsmål, tror selv jeg kjøper begge for å teste ut.

 

Håper Fifa kommer sterkt tilbake, synes spillet har vært slapt de siste årene.

 

Begge spillene fås kjøpt for 499,- hos absoluttspill.no, den billigste nettbutikken jeg fant.

Gleder meg som en liten unge til 26.oktober :dribble:

 

Plattform: Xbox 360

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

429,- på playx.no, for PES6 (X360).

 

PES6 er for meg et selvklart kjøp, så spørs det om jeg gidder å kjøpe FIFA07 bare for å se hvordan det er på 360... Regner ikke med at jeg kommer til å spille det så mye om jeg kjøper det heller, hvis det ikke overrasker voldsomt, noe jeg tviler på, EA har alltid lovt mye og holdt lite.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg tror jeg vil prøve en demo av FIFA 07 før jeg kjøper det til 360. Spilte vm-spillet, men ble lei etter to/tre kamper. PES er et must uansett :) Har vel nå spilt PES 5 til Xbox et år uten å bli lei :) Men gleder meg fælt til PES 6!

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vil prøve en demo av FIFA 07 før jeg kjøper det til 360. Spilte vm-spillet, men ble lei etter to/tre kamper. PES er et must uansett :) Har vel nå spilt PES 5 til Xbox et år uten å bli lei :) Men gleder meg fælt til PES 6!

6987645[/snapback]

 

 

Hvordan er kontrollen til Pes på XBOX i forhold til Ps2?

Jeg skal garrantert ha Pes 6 på XBOX 360, men spillte pes 5 på ps2 hvor kontrollen var meget nice... :)

Lenke til kommentar
PES er fotballsimulasjon, FIFA er fotballarkade.

 

Sånn. Nå kan du velge selv. Vil du har ekte fotball, eller plastikkball? : )

6987899[/snapback]

 

Hvordan kan et spill som ikke har noen likheter med virkelighetens sport (utenom presentasjonen) være ekte fotball?

 

Det å spille fotballspill på konsoller ligner da ikke det spott på ekte fotball.

Lenke til kommentar

Uhm.... Du har tydeligvis misforstått et eller annet. Spill er spill. Vi snakker om en etterligning av ekte fotball, det er ikke meningen at du skal få gress i kjeften og ankelbrudd når du sitter i stua og spiller, da hadde vi heller gått ut og sparka ball hvis det var det vi var ute etter.

 

Håper for din skyld at du ikke er så hjerneskadd som du fremstår, kan begynne å lure litt på din mentale tilstand etter det utsagnet der.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Jeg tror jeg vil prøve en demo av FIFA 07 før jeg kjøper det til 360. Spilte vm-spillet, men ble lei etter to/tre kamper. PES er et must uansett :) Har vel nå spilt PES 5 til Xbox et år uten å bli lei :) Men gleder meg fælt til PES 6!

6987645[/snapback]

 

 

Hvordan er kontrollen til Pes på XBOX i forhold til Ps2?

Jeg skal garrantert ha Pes 6 på XBOX 360, men spillte pes 5 på ps2 hvor kontrollen var meget nice... :)

6987800[/snapback]

 

Likte ikke helt å spille med vanlig Xbox-kontroll. Det var mye bedre med controller S. Men siden jeg kjøpte Xbox 360 i mai har jeg spilt på 360'en og kontrollen der er vel den beste jeg har spilt med til PES-serien. Jeg syns 360-kontrolleren er bedre enn ps2-kontrollen til PES med andre ord.

Lenke til kommentar
Uhm.... Du har tydeligvis misforstått et eller annet. Spill er spill. Vi snakker om en etterligning av ekte fotball, det er ikke meningen at du skal få gress i kjeften og ankelbrudd når du sitter i stua og spiller, da hadde vi heller gått ut og sparka ball hvis det var det vi var ute etter.

 

Håper for din skyld at du ikke er så hjerneskadd som du fremstår, kan begynne å lure litt på din mentale tilstand etter det utsagnet der.

6987949[/snapback]

 

Bare fordi jeg påpekte at det ikke ligner på ekte fotball? hehe

 

Det at det ene spillet er bedre enn det andre har ikke noe å gjøre med at det ene er "ekte fotball" og det andre er teit plastikkball. Og det er virkelig noen PES-fans som tror at det er ekte fotball og at det er "OMG så realistisk!". Føler bare at dette er noe man må påpeke fra tid til annen ;)

 

Selvhøytideligheten din kan du ta et annet sted.

Lenke til kommentar
429,- på playx.no, for PES6 (X360).

 

PES6 er for meg et selvklart kjøp, så spørs det om jeg gidder å kjøpe FIFA07 bare for å se hvordan det er på 360... Regner ikke med at jeg kommer til å spille det så mye om jeg kjøper det heller, hvis det ikke overrasker voldsomt, noe jeg tviler på, EA har alltid lovt mye og holdt lite.

6987584[/snapback]

skal ikke si aldri.. De klarte det bra med NHL 2007...

Lenke til kommentar
Du, se deg litt rundt, du er i et spillforum, det ligger i kortene at det er spill vi snakker om, det er underforstått at vi snakker om simulasjon av virkeligheten, og PES-serien er noe av det mest realistiske du får når det gjelder fotballspill.

 

Dette har ingenting med selvhøytidelighet å gjøre.

6987984[/snapback]

 

Selvfølgelig vet jeg at jeg er i et spillforum, det er da ganske opplagt? Poenget er at graden av simulasjon ikke kan sammenlignes hvis man ser i forhold til f.eks. bilspill. Fotballspill ligner rett og slett ikke så veldig på ekte fotball, men det ligner en del på TV-fotball. Altså fotball slik som det ser ut på TV, pluss at man kan styre en av spillerene om gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...