Gå til innhold

tilbakemelding på side


Anbefalte innlegg

har laget en liten enkel side, som jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til. blir sikkert en blogg.

 

hva synes dere?

 

hva kunne jeg gjort bedre både med designet og "kodingen"

 

åpnet netopp siden i FF og så noen feil. footeren mangler og det er kommet et mellom rom mellom knappene og main. noen ideer?

 

URL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Grid er ut. It burns my eyes.

- For så vidt tøff header, men er det noen annen mening med den enn å bare vise fram hva du kan gjøre i PS? Den minner for så vidt litt for mye om Coca-Cola.

- Stilkræsj deluxe i menyen.

- Lag dine egne knapper/bruk tekstlinker til å linke til forskjellige validatorer ol.

- Innhold - hvor er det?

Lenke til kommentar
- Grid er ut. It burns my eyes.

- For så vidt tøff header, men er det noen annen mening med den enn å bare vise fram hva du kan gjøre i PS? Den minner for så vidt litt for mye om Coca-Cola.

- Stilkræsj deluxe i menyen.

- Lag dine egne knapper/bruk tekstlinker til å linke til forskjellige validatorer ol.

- Innhold - hvor er det?

6986081[/snapback]

 

HTML er den skrevet i for det meste, og php.

 

ja måtte bare ha noe i bakgrunnen. faktisk ER det cocacola tenkte faktisk på en cocacola "fansite". oki hva er gale med menyen? og nei jeg bruker ikke PS se på bunnen:P (stolt GIMP bruker) og knappene er laget av meg bare inspirert av lignende knapper. og det er ikke noe innhold enda...

Lenke til kommentar
www.lipsum.com

 

At den er skrevet i HTML skjønner jeg. Menyen kræsjer stilmessig, noe også knappene gjør. Du har liksom valgt litt fra den stilen og litt fra den, sånt funker ikke så bra.

6986178[/snapback]

 

det at den var skrevet i html var ikk til deg da men jaja.

 

oki vist jeg forandrer fargen på knappene fra oransje til samme rødfarge da? oki må finne noe til menyen min da, noen ideer? og noe som kan piffe den opp litt kan mye med gimp men har liksom ingen ideer.

 

EDIT:

har forandret knappene no kan jo se om du synes det ble bedre.

 

prøvde å lage en stripete bakgrunn, men den ble jeg bare rar i hodet av. dere kan jo se. noen ideer til hva jeg kan bruke som bakgrunn?

Endret av KillYou
Lenke til kommentar

bakgrunnen er bare noe jeg prøver ut, alt jeg prøver blir "for sterkt" for øyet.

knappene kommer jeg ikke noe annet.

er det ikke en standar eller noe som sier at tekst linker skal være blå med underlinje, eller er det omvendt at tekst ikke skal være underline og/eller blå? eller er jeg helt på bærtur. men ivertfall den er sånn for at jeg netopp la den til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...