monkeyboogie Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann. Jeg lurte på ett par ting når det gjelder min telefon, jeg hadde lyst å overføre en ringetone/bilde på telefonen fra pcn, men har ikke minnekortleser eller kabel til telefonen lenger, hvordan kan jeg da overføre uten å må betale sinnsykt mye? Å hvordan fjerner jeg "Telenor" logoen i displayet mitt. Sony Ericsson W810i er det snakk om. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann.Jeg lurte på ett par ting når det gjelder min telefon, jeg hadde lyst å overføre en ringetone/bilde på telefonen fra pcn, men har ikke minnekortleser eller kabel til telefonen lenger, hvordan kan jeg da overføre uten å må betale sinnsykt mye? Å hvordan fjerner jeg "Telenor" logoen i displayet mitt. Sony Ericsson W810i er det snakk om. 6986053[/snapback] Tror ikke det er mulig å fjerne Telenor-logoen i displayet ditt. Har du IR (infrarød) kan du bruke det, eller så kan du alltids kjøpe kabel eller en bluetooth-adapter. Slike ting finner du i alle elektronikk-sjapper norge rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå