veluci Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 skal kjøpe meg Toyota MR2 snart, og lurer på om plassen er god til og byge anlegg? syntes det er must, men er relativt liten plass i den bilen, so får no håpe det er god nokk til det som trengts takker for alle svar Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 du har jo heile bagasjeromme... forran. Og du kan bruke det bak å bygge det fulstendig igjen kansje? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er jo ganske liten kupe i den bilen, så lurer på om at du kunne gjort noe stilig med den. Hadde jeg hatt penger og en slik bil hadde jeg gjort det orntlig. Ville fått laget meg en dørside med plass til to 6toms høytalere. Så hadde jeg kjøpt meg et godt frontsett og en forsterker til dette settet. Så hadde jeg kjøpt ett par 6 toms subber med lav innfellings høyde, og en forsterker til dette. Siden kupen i mr2 er liten, tror jeg at det hadde fungert kjempe bra Lenke til kommentar
veluci Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 rett bak setene i MR2 en er det litt plass ved siden av bak ruten.. er det noe som hadde gådd an og gjøre der? eller er det kun diskanter i dørene som funker?? Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 d går an å montere 2 eller 1 stk "openair" sub(bber) i den lille hatthylla baki. mn jeg tror det er litt plass mellom seteryggen og motorrommet baki. ta ut baksetet og se. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kansje du får plass til en Infinity Basslink subwoofer bak setene? Og med ett front sett i dørene + forsterker og en spiller, har du komplett anlegg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 sjekk www.ts-ogn.no, der er det noen som har fikset der der. De har laget til noe bak setene tror jeg. Lenke til kommentar
Jonnyaas Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvilken årsmodell? Hadde en klassekamerat på flyfag i bodø, som plukket ut reservehjulet, og lagde en bassrefleks kasse med en 12", bassrefleksen gikk rett inn i kupèn. Så ikke så nøye på det da, men kan dette være en idè? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå