paalernspaalern Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Patchet spiller ETTER at jeg sloss mot Head Gaoler i fengselet i "The Peninsula District". Denne kampen skulle gitt "Intellect Devourers brain" - det siste objektet som skal leveres for å fullføre kapittel 1. MEN, en bug i spillet gjør at jeg ikke får tak i "hjernen" :smile:: "Bug: A bug in the game may prevent the Intellect Devourer from spawning properly. The following hack will allow you to obtain the needed brain item, but will kill everything in the vicinity except yourself (including henchmen, familiars and animal companions) - use with extreme caution. Access the console (press the ~ key on your keyboard) and enter the following commands (without the quote marks) : 'DebugMode 1', 'dm_spawncreature M1Q2_devour', 'dm_cowsfromhell', 'DebugMode 0'." Er det noen som har løst ovenstående? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hva var versjonsnummeret på NWN da du tok Intellect Devourer'en? Jeg tok den og fikk hjernen dens med NWN 1.20 (med en Fighter, hørt at denne bugen kan ramme spesifikke karakterklasser). Patchen etter denne igjen, 1.21, skulle fikse dette problemet - men istedet føkket denne opp skills'ene på mange karakterer slik at de ble ubrukelige. Har du noen tidligere saves fra FØR du tok Intellect Devourer? Isåfall last inn disse, og prøv med nyeste patch installert (nyeste nå: 1.26). Hvis ikke, så start på nytt. Du har såpass mye igjen av spillet slik at det vil lønne seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå