Brian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hei har venta på dette tastaturet LENGE nå, etter at jeg bestilte det skulle det komme på lager i midten av september, men plutselig ble det utsatt til 1 oktober. ble så klart litt irritert på det, men klarte å vente så lenge. Men da jeg gikk inn i dag, så stod det ubekreftet enda, men nå stod det til 20 oktober. hva skjer? klarer de ikke å skaffe det eller? begynner å bli møkk lei av å vente nå, tastaturet jeg har nå er delvis herpa, så jeg trenger et nytt fortest mulig. begynner å lure på om jeg bare skal avbestille hele driten og finne et annet tastatur. tror dere at det vil komme snart, eller bør jeg bare bestille et annet tastatur de har på lager? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 nei nei nei, du må ikke avbestile Saitek Eclipse, jeg har det(blåt lys) å det er et KJEMPE tastatur, det bråker svært lite behaglie taster, kan dime Neon lyse i tastature , det eneste minus er at det kunne vært litt mer Media taster på det, det er bare till lyd(opp,ned og av) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 nei nei nei, du må ikke avbestile Saitek Eclipse, jeg har det(blåt lys) å det er et KJEMPE tastatur, det bråker svært lite behaglie taster, kan dime Neon lyse i tastature , det eneste minus er at det kunne vært litt mer Media taster på det, det er bare till lyd(opp,ned og av) 6985909[/snapback] ja har ikke så veldig lyst å avbestille, men det frister litt også når jeg må vente så lenge. bestilte med rødt lys jeg da Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 nei nei nei, du må ikke avbestile Saitek Eclipse, jeg har det(blåt lys) å det er et KJEMPE tastatur, det bråker svært lite behaglie taster, kan dime Neon lyse i tastature , det eneste minus er at det kunne vært litt mer Media taster på det, det er bare till lyd(opp,ned og av) 6985909[/snapback] ja har ikke så veldig lyst å avbestille, men det frister litt også når jeg må vente så lenge. bestilte med rødt lys jeg da 6986066[/snapback] jo vist der er en butikk i nærheten som har det inne, så er det bare til å avbestile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå