Hellemyr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Jeg leter etter en ny PSU. Og jeg har lagt merke til en billig 650W denne, men får du hva du betaler for? Er den ustabil og bråkete og han få pcen til å svi seg? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe, q-tec har liksom ikke det beste ryktet her på forumet. Det finnes mange sitater om q-tec. "Q-tec er det beste i verden, for dem som vil slutte å bruke maskina" osv.. Så, ja, du får det du betaler for, men ikke stort mer Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Q-tec-watt kan sammenlignes med oppgitt watt på microanlegg... 500W RDS!! WOWOW!... men i realiteten spiller den kanskje 25W. Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Jeg leter etter en ny PSU. Og jeg har lagt merke til en billig 650W denne, men får du hva du betaler for? Er den ustabil og bråkete og han få pcen til å svi seg? 6985795[/snapback] Ville aldri anbefalt Q-tec, ikke kjøp det som er billig merke. gå heller for fortron-source eller northq, begge er i middelklassen og leverer gangske bra. hvorfor skal du ha så mye strøm? Det trenges ikke mer enn 400 watt for en vanlig gaming pc. ville anbefalt denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308622 eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308622 mvh Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Jeg leter etter en ny PSU. Og jeg har lagt merke til en billig 650W denne, men får du hva du betaler for? Er den ustabil og bråkete og han få pcen til å svi seg? 6985795[/snapback] vel en kompis kom opp med div deler han hadde kjøpt og ba meg bygge han en PC, deriblant var det et DFI kort en A64 3700 og en q-tec stforsyning på 400 w. Bygde sammens alt og trykket på start og ingenting skjedde. Så var det feilsøking og jeg begynte med stforsyningen, tyvkoblet den og da gikk den(støyer mye) men klarte altså ikke å starte opp systemet,hadde en gammel Aopen på 300 w liggende koblet den til og alt fungerte som bare det . Så ja det ser ut som du får hva du betaler for og knapt nok det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå