arna Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Finnes det nettsider eller portaler der man kan hjelpe til/eventuelt søke om midlertidig hjelp til prosjekter og lignende? Skaffe seg erfaringer både innenfor data generelt(antar programmering vil være mest relevant) og det å jobbe sammen med andre evt. Trenger ikke være noe lønnet i utgangspunktet (!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tror det ikke finnest noe slikt, men alt du trenger å gjøre er å sende det prosjektet du vill jobbe med en mail. Mvh Espen Lenke til kommentar
arna Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Fant en side ihvertfall: Sourceforge Endret 3. oktober 2006 av arna Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fant en side ihvertfall: Sourceforge 6994778[/snapback] Sourceforge er vel verdens største ja, jeg og et par andre her på forumet har prosjektet Vikingboard (www.vikingboard.com) liggende der. Veldig grei måte å seg erfaring og kompetanse på. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Finnes det nettsider eller portaler der man kan hjelpe til/eventuelt søke om midlertidig hjelp til prosjekter og lignende? Skaffe seg erfaringer både innenfor data generelt(antar programmering vil være mest relevant) og det å jobbe sammen med andre evt. Trenger ikke være noe lønnet i utgangspunktet (!) 6985775[/snapback] Jeg driver med et par prosjekter på fritiden; masse som kan gjøres. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=entry6996091 * Går i C på klienten ATM, men C#, Java eller andre løsninger er også interessant. * Protokollen (det mellom klient og server) trenger også jobb. * Flere servere enn den jeg har nå (Lisp) er også aktuelt; favoritt-språket ditt. Lønn? .. aner ikke .. så klart mulig om jeg/vi/whatever finner en måte å tjene penger på v.h.a. denne; en slik ting drar ikke inn penger i isolasjon - den er mer en byggekloss Endret 4. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det finnes mange OpenSource prosjekter hvor man kan bidra til å utvikle og teste kode. Jeg har selv tenkt å prøve å undersøke med å bidra til et slikt prosjekt for å få erfaring. Kanskje JBoss, Apache, Eclipse, o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå