Soak Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei jeg lurte på om det fantes noen billige eller gratis programmer som egnet seg og tegne casemods i. håer noen vil svare Lenke til kommentar
glabba Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hva med blender? Et fint lite 3d-program. Er visst blitt (eller blir?) open-source også nå. Lenke til kommentar
Soak Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Hva vil det si at programmet er open source. Jeg lastet det ned og fikk ikke startet det. det var ingen exe-fil der. Hvordan får jeg startet det. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 blendre er til linux, bruk paint brush eller.no Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har Blender for Windows. Husker ikke hvor jeg fikk tak i det, men så vidt jeg kan se, finnes en windows exe-fil her: http://www.download.blender.pl/ Lenke til kommentar
Soak Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Hei Jeg har nå lastet ned blender for windows men jeg ble veldig forskrekka når jeg så så mange knapper. Er det noen som vet om en guide (helst på norsk) for blender. Svar mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå