abarhaugen Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hei har et chieftec dx10 eller hva det heter, så lurer jeg litt på hvordan man skifter ut leddene på det? er dette noe vanskelig å gjøre? må man inn i kabinettet for å gjøre dette eller bare under frontdekslet? [ Denne Melding var redigert av: abarhaugen på 2002-11-02 21:37 ] Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 ingen som vet dette? nekter jeg og tro på assa? Lenke til kommentar
moft Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 det forundrer ikke meg. en så pysete wannabe modder som ikke kan gjøre den enkleste jobben uten å spørre om råd fortjener ikke svar. hva med å ÅPNE KASSEN og se selv ? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 hva med å gi et seriøst svar på et seriøst forum i steden for å stå der å slenge dritt om folk, skaff deg grunlag, det kalles og sikre seg litt.... tenk på det, men hos deg er det vel far din som kjøper utstyr så du går til han når du har ødelagt noe.... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ta av frontdekselet og plukk ut de hvite klossene ledsene er festa i, så er det bare å ta ut ledsene å pakke i nye for så å sette alt på plass igjen. kan ikke bli mye enklere husk at det er 2mm leds som brukes da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå