Lakus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som kan si hvordan støynivået er på den? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skulle nesten tro at det blir bestemt av komponetene. Har du støyete vifter, HD og DVD-rom, så vil nokk alle maskiner være støyete;) Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har en 3 år gammel PC65USB. Når jeg setter alt på max, bråker det, punktum. De to viftene i front kan man dempe hastighet på (max-mid-min), men viftene på toppen og bak får strøm direkte fra HDD kontakt, så de kan ikke dempes uten modifikasjon. I tillegg er viftene montert direkte til kabinettveggen, slik at vibrasjonen overføres meget lett til de store aluminiumsplatene. En mulig løsning er kanskje å bytte oppheng fra plastnagler til gummioppheng (koster 25 kr. på Microplex), men det har jeg ikke prøvd med dette kabinettet og disse viftene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja okey tusen takk for det. Vet jo selvfølgelig at støynivåtet kommer ann på delene inni, men jeg mente selve kabinettet i seg selv slik det blir levert, sånn som Biskop har sagt. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå