finfyr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har bestilt meg en ipod nano fra apple store på nettet, og der oppførte jeg jobben min som leveringsted. Det stod nemlig at det leveres av bud på dagtid... Hvem leverer, er det ikke posten? Suverent at de har gratis frakt selv på så "små" varer som en ipod nano. Alle tiders!! Skal sendes i løpet av morgendagen, satser på at de klarer å innfri det de har sagt:) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Visste ikke at TNT leverte her i byen engang jeg. Tror aldri jeg har sett noe TNT bud men.... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Visste ikke at TNT leverte her i byen engang jeg. Tror aldri jeg har sett noe TNT bud men.... 6985436[/snapback] TNT leverer i Oslo og sikkert også i Trondheim, der du bor. De fleste andre steder i landet sender TNT pakkene med Posten. Ellers er det ikke særlig smart av Apple å bruke TNT for levering til private, siden TNT ikke har tilbud om levering på kveldstid. Men kan man være hjemme på dagtid eller få den på jobben, er det vel greit. Men det virker lite proft av Apple. Når det gjelder det med gratis frakt: Det er jo noen som betaler frakten. Gjett hvem. Kjøperen naturligvis. Men det er jo ikke så interessant for deg (og meg, for jeg har også fått sendt en Ipod), siden prisen fra Apple er lavere enn jeg måtte betale i butikken. Jeg fikk min sendt i en pakke fra Kina til Norge med TNT Ekspress. Så kan man jo lure på hvilken fortjeneste butikkene har på hver enkelt Ipod... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Siden Apple bekjemper reklamasjonsretten med nebb og klør, må butikkene ha høyere priser for å dekke opp kostnaden de har med de som reklamerer på Apple sine produkter. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Bor i Kr.sund, og da blir det nok verre. Er vel posten som dukker opp da ja, så får jeg håpe de gidder levere den til noen på jobben om jeg ikke er der. Skulle oppgi leveringsadresse på dagtid så.... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har fått pakke fra Apple 3 ganger. 2 av de kom det budbil (TNT) og siste gangen kom pakken ved postmann på døren på samme tid som TNT-folkene pleier å komme (rundt kl.12) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Sendt den Oct 3, 2006 via TNT Nederland B.V. Har oppgitt arbeidsplassen min som leveringssted, og der er det alltid folk tilstede på dagtid. Så da skulle det la seg gjøre:) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 UPS leverer også for Apple slik at det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå