SirAnderz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Emnet sier egentlig ganske mye, vis jeg betaler en regning, hvor lang tid tar det før mottakeren da får pengene? I dette eksempelet så er betaleren i Sogn og Fjordane og mottakeren i Møre og Romsdal vis det har noe og si.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Mow Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal til vanlig ta maks 24 timer, men det er absolutt ingen garanti for det. Kan fort ta flere dager Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tror opp til 5 virkedager er ganske vanlig. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 betales det med nettbank, og sender og mottaker har samme bank, skjer det på milliskeundet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 5 dager syns jeg var litt hardt. Alt over 3 dager syns jeg er veldig lenge. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Legg merke til opp til 5 virkedager. Har sett dette stå flere steder. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Takker for innspill.. Da vet jeg sånn ca hvor lang tid jeg må belage meg på å vente.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Legg merke til opp til 5 virkedager. Har sett dette stå flere steder. 6987295[/snapback] Dette sier de for å sikre seg. Har aldri opplevd at det har tatt så land tid. Trådstarter kan jo være uheldig selvsagt, å oppleve "worst case scenario". Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 En overføring mellom to norske banker tar ca ett døgn, dvs. at pengene står på konto dagen etter. Dersom det er samme bank utføres betalingen som regel umiddelbart. I helger utføres ingen betalinger mellom bankene, altså vil en betaling som blir lagt inn fredag ikke tre i kraft før mandag etc. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har vært ute for flere ganger at det har tatt 3-5 dager. (Virkedager). Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ok. Har selv aldri opplevd det, men det kan sikkert skje. Det jeg beskrev er det jeg opplever som vanlig; bruker DNB Nor og Skandiabanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå