Swome Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kan noen anbefale noen filmer som eg kan like? Hvis noen kan komme med anbefalinger på noen filmer som minner om noen på YMDB- og/eller DVD profilerlistene mine så hadde eg vært evig takknemmelig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Gå og se Lost Highway og Requiem for a Dream. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Siden du liker Shawshank, så anbefaler jeg "The Green Mile". Både den og Shawshank er fantastisk bra filmer spør du meg! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Thnx for svar. Har sett requiem, satt igjen med sterke inntrykk av filmen etterpå. The Green Mile har eg hørt mye bra om, så den er nok snart å finne i samlingen. Ikke vær beskjeden folkens, bare å komme med forslag hvis dere har noen filmer på hjertet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 YMDB-lista i signaturen min er et fint sted å starte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) I fra YMDb listen din anbefaler jeg deg å se filmer fra IMDb Top 250, siden alle filmene er der, eller har vært der. DVDProfilen din er litt mer interessant. Alle Sniper filmene betyr kanskje at du liker Tom Berenger. Se: Platoon, The Substitute og Shoot to Kill. Se også The Hunted for litt av den samme skog feelingen som i Sniper filmene. Du har Collateral, Ronin, The Bourne Identity og The Bourne Supremacy. Se: Heat, The Last of the Mohicans, The Killer, Hard Boiled og Once A Thief for å oppleve actionhelter som som alltid vet nøyaktig hva de skal gjøre og har helt kontroll i ekstreme action situajoner. Du har litt Jackie Chan, Jet Li og Ong-Bak. Se: Once Upon A Time in China, Once Upon a Time in China II, Twin Warriors, Fong Sai-Yuk, Police Story, Police Story 2, Police Story 3, Miracle, Project A og Project A II. De 3 Taxi filmene og The Transporter betyr kanskje at du vil like: District 13. Du har Serpico og Dog Day Afternoon, som begge er med Al Pacino. Men syns også du kan prøve deg på The Conversation, All the President's Men og Marathon Man. Alle er svært gode, mørke urbane dramaer fra 70-tallet med sterke skuespillere. Du har Open Range, Unforgiven, Dances with Wolves som kan tyde på at du liker Westerns. Se: The Good, The Bad and The Ugly, Butch Cassidy and the Sundance Kid, Rio Bravo, The Wild Bunch og Once Upon A Time in the West. Endret 2. oktober 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå