toddy23 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som vet om noen gode gratis ruby editorer? Bruker OSX og linux, er ikke glad i vim eller emacs. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vil tro TextMate er et godt alternativ for OS X. Birger Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 SciTE, Kate (KDE), Eclipse generelt og Radrails spesielt. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ellers funker jEdit bra, om vim blir for kraftig for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bluefish syntes jeg er en grei editor. Denne får man vel også til OS X så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
toddy23 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 takk takk, skal teste litt ut. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Textmate er kos. 7168876[/snapback] Textmate er verdiløs for alle andre enn de som bruker Mac. Pluss at den koster en pen slump med penger. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Textmate er kos. 7168876[/snapback] Textmate er verdiløs for alle andre enn de som bruker Mac. Pluss at den koster en pen slump med penger. 7168922[/snapback] Textmate koster litt i overkant av 300 kr - mindre enn peppes filmdeal. Absolutt ingen upris om du liker editoren. Og hvis du har råd til en mac er det uansett bare lommerusk.. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Textmate koster litt i overkant av 300 kr - mindre enn peppes filmdeal. Absolutt ingen upris om du liker editoren. Og hvis du har råd til en mac er det uansett bare lommerusk.. 7224175[/snapback] Sant nok - noe som underbygger inntrykket mitt av at personer som bruker Textmate gjerne er noen riktige snobber som sitter og kjører scaffolding i RoR dagen lang. Jeg foretrekker bedre og frie editorer som fungerer på flere plattformer. De overskytende 300kr gir jeg heller til Frelsesarmeen eller Røde Kors eller noe. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Textmate koster litt i overkant av 300 kr - mindre enn peppes filmdeal. Absolutt ingen upris om du liker editoren. Og hvis du har råd til en mac er det uansett bare lommerusk.. 7224175[/snapback] Sant nok - noe som underbygger inntrykket mitt av at personer som bruker Textmate gjerne er noen riktige snobber som sitter og kjører scaffolding i RoR dagen lang. Liten tvil om at det er en del RoR-brukere som bare følger strømmen, men med tanke på hvor mange som sverger til Textmate antar jeg at det er noe i hypen. Jeg foretrekker bedre og frie editorer som fungerer på flere plattformer. De overskytende 300kr gir jeg heller til Frelsesarmeen eller Røde Kors eller noe. 7224365[/snapback] Fanatiker altså? Selv går jeg for det som funker best. Lisens spiller ingen rolle så lenge du ikke skal distribuere eller fikle med koden. En editor bruker du _mye_, så skulle ikke ta lange tiden å tjene inn igjen investeringen. Men det er selvsagt ingenting som kan stille opp mot vim. Endret 5. november 2006 av Frank2004 Lenke til kommentar
toddy23 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Kjøpte textmate. Konge program. At det kostet 39€ gjør meg ingenting. betaler gjerne for gode programmer. Endret 14. november 2006 av toddy23 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Kjøpte textmate. Konge program. At det kostet 39€ gjør meg ingenting. betaler gjerne for gode programmer. 7285519[/snapback] ...utrolig hendig program til andre språk også. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) RadRails (RoR on Eclipse) er kjekk å ha EDIT: RoRED kan du jo prøve? Endret 27. november 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå