Joooy Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg satte disken til large, så formaterte jeg + reinnstalerte. Nå får jeg lese feil på disken under oppstart Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg satte disken til large, så formaterte jeg + reinnstalerte.Nå får jeg lese feil på disken under oppstart 7001255[/snapback] så fort? Lenke til kommentar
Joooy Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 ja... Jeg løp ned og stappa XP CDen i pcen boota fra cden hurtigformaterte + innstalerte xp. Nå når jeg prøver å starte fra disken får jeg lese feil. Lenke til kommentar
atco Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ja... Jeg løp ned og stappa XP CDen i pcen boota fra cden hurtigformaterte + innstalerte xp. Nå når jeg prøver å starte fra disken får jeg lese feil. 7001283[/snapback] Foreslår da at du prøver som jeg sa å slette alle partisjoner, lage nye(e) , formatere (normal formattering...), og så prøver å installere XP.... Lenke til kommentar
Joooy Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Har prøvd å gjøre som du sa, får fremdeles det samme problemet med at pcen ikke klarer å lese disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå