Gå til innhold

Gode grunner til å kjøpe xbox 360 nå?

spøkelset

Anbefalte innlegg

Har utrolig lyst på en ny spillekonsoll, men vet ikke om jeg skal vente på playstation

3, eller gå for en xbox 360. Noen gode råd? Det er jo ikke lenge til ps3 kommer. Vet at det har litt med smak og behag å gjøre, men jeg kan nevne at mange av spillene som er og som kommer til xbox, virker mer fristende enn spillene som er annonsert for Ps3 når den lanseres.(klør i fingrene etter å spille Fifa 2007 og Gears of war).

Men på en annen side blir vel ps3 mye kraftigere? :hmm: Lurer også på hvordan det er med modifiseringsmulighetene til 360'en nå. Har noe skjedd der i den siste tiden?

Gi meg noen gode grunner til å kjøpe xbox 360 isteden for å vente på ps3 :mrgreen:

ps: Ikke gjør dette til noen krangletråd om hva som er best av xbox 360 og Ps3 :)

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp er mange gode spill till 360 fremover ja!

perarmin nevnte bare noen av dem :p

Mass Effect

Blue Dragon

Too Human

Assassin's Creed

GTA 4 med 2 eksklusive episoder bare till Xbox 360.

Lost Odyssey

Kane & Lynch: Dead Men

Banjo-Kazooie 3

BioShock

Bullet Witch

Og mye mer! og nei PS3 blir ikkje mye kraftigere en Xbox 360. dem er ca like karftige.

Endret av gas
Lenke til kommentar

Min plan var å vente til Ps3 kom men jeg handla 360 tvert da jeg så Saints Row og fikk høre at ps3 blei utsatt. Har ikke angret et sekund. Veldig bra at man kan laste ned demoer til 360 og prøve en del spill før man kjøper. Synes dog xbox arcade er oppskrytt og at de gamle spillene de pusher der gjør seg bedre som gode minner enn som et frustrende møte med jalla grafikk og spillbarhet man ikke husker hvor dårlig var...

INGEN veit hvordan Ps3 blir før man faktisk har lest ANMELDELSE av spillene. Når det gjelder hyping av spill bør man tenke litt bakover på alle de spillene man gledet seg vanvittig til men som ikke var så bra allikevel.

Kjøp deg noe du kan spille NÅ og kose deg med i høstværet framfor for å vente på spill som kommer om et halvt år og der sikkert ikke halvparten innfrir allikevel.

Tips kjøp ALDRI et spill før det har kommet en 4-5 reviews av det :thumbup:

Alle husker vel Driv3r og Doom3 som var hypa opp i skyene og ikke akkuratt var SÅÅÅÅÅ bra......

Lenke til kommentar
Kommer an på hva man skal bruke konsollen til. Xbox Live fungerer vel ikke dersom man har moddet boksen?

7006209[/snapback]

Foreløpig fungerer det helt fint med en modifisert Xbox360 på Live med backups (ikke xbox1 da!). Hva Microsoft kan & vil gjøre i fremtiden blir bare spekulasjoner.

Endret av Oslo_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...