Fredrik Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Siden phax er uten nett for tiden fikk jeg en liten oppgave av ham som han plages litt med. Han skulle ha brukt den optiske utgangen på sitt ESI Juli@, men finner ikke helt ut hvordan man får det til å fungere. Noen som har noen tips som kan forklare litt fra bunnen av, siden det ikke er meg selv som skal få det til. Takk på vegne av phax og meg selv. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Skjønner ikke helt problemstillingen her,så jeg legger ut en link til manualen: http://www.esi-pro.com/download.php?mode=v...2&page=1&id=184 Endret 3. oktober 2006 av Clutch Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Sånn som jeg har forstått det går det på å få lyden til å faktisk sendes fra den optiske utgangen. Mulig dette går mer under programvare-delen av forumet. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sånn som jeg har forstått det går det på å få lyden til å faktisk sendes fra den optiske utgangen. Mulig dette går mer under programvare-delen av forumet. 6994127[/snapback] Man kan bruke kontrollpanelet(klikker på ikonet på oppgavelinjen).Når man får opp dette,så finner man under der det står S/PDIF OUT, en knapp som det står MON på......klikk på denne.Etter dette så skal man få optisk lyd ut. Man må også koble til denne ledningen(donglen) som fulgte med lydkortet,denne er godt merket. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Takk for svar. Skal sende beskjeden videre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fredrik din kuk, du sendte ikke noen beskjed videre. Men uansett! fikk fikset problemet. måtte som jeg trodde og som det står i manualen bare bytte til kanal 3/4 inne på lydinnstillingene i windows. Grunnen til at jeg strevde så jævlig var faktisk at jeg hadde prøvd med en kabel som var fucked.. Kjører nå med coax istedet og det funker gull. cheers. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Har jo omtrent akkurat kommet hjem da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har jo omtrent akkurat kommet hjem da. 7007650[/snapback] Og du har ikke mobiltelefon liksom? Nei blir ikke noe sengekos på deg ikveld hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå