euroshopper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva skal de med fødselsnummeret mitt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 De skal vite hvem du er. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Uten å oppgi fødselsnummer er sjansen for misbruk (f.eks opprette abonnement i kjendisers navn) mye større. Fødselsnummer vil også bekrefte alderen din slik at du ikke kan bestille om du er for ung. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Selfølgelig.... Da sier jeg takk til Telenor og går nå over til OneCall Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Der ble det OneCall kontant på meg også... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis man har OneCall kontant, kan man da fikse det slik at det blir fylt på et bestemt beløp, fast, hver måned? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis man har OneCall kontant, kan man da fikse det slik at det blir fylt på et bestemt beløp, fast, hver måned? 7012148[/snapback] tror ikke det nei, men du kan da bare fylle på et fast beløp i måneden så har du det i orden Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Da har jeg fått mitt simkort i posten og kan bruke det fra Fredag Jeg får se om det går fint, da! Stort pluss at de har telefon kundeservice Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da har jeg også bestilt OC...noextras har vel fortsatt ikke 3G heller så vidt jeg vet. Ligger vel kanskje litt i navnet Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Da har jeg også bestilt OC...noextras har vel fortsatt ikke 3G heller så vidt jeg vet. Ligger vel kanskje litt i navnet 7040121[/snapback] jo noextras fikk 3G idag har 3G dekning nå og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå