snubbel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ser av denne artikkelen http://mobilen.no/wip4/onecalldumperprisene-d.epl?id=7687 ...at OneCall har gått enda et steg nedover i prisene på kontantkort. De nye prisene er 0,65 per minutt og 0,35 per SMS. Nå kan vi vel telle dagene før Noextras og de andre følger etter... -snubbel Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ser av denne artikkelen http://mobilen.no/wip4/onecalldumperprisene-d.epl?id=7687 ...at OneCall har gått enda et steg nedover i prisene på kontantkort. De nye prisene er 0,65 per minutt og 0,35 per SMS. Nå kan vi vel telle dagene før Noextras og de andre følger etter... -snubbel 6985116[/snapback] Dette var sannelig bra Noe jeg virkelig liker med onecall kontant er at de ikke har gebyr når du fyller på kortet, pluss at du kan fylle kortet via menyer på mobilen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 ...og til forskjell fra NoExtras så tar de ikke betalt for "oppstart" av MMS/GPRS. Det er jo en skjult innmeldingsavgift. Thumbs up for One Call! -snubbel Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ...og til forskjell fra NoExtras så tar de ikke betalt for "oppstart" av MMS/GPRS. Det er jo en skjult innmeldingsavgift. Thumbs up for One Call! -snubbel 6985235[/snapback] Ser signaturen din: du jobber vell ikke for onecall du og som coolchili som dreit seg loddrett ut på forumet her før? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ser signaturen din: du jobber vell ikke for onecall du og som coolchili som dreit seg loddrett ut på forumet her før? 6985314[/snapback] Nope, jeg jobber i xxxxx og selger dermed xxxxx :-) Grunnen til at jeg startet denne tråden er rett og slett at One Call sitt kontantkort har veldig gode priser :-) Edit: Anonymisert. -snubbel Endret 5. oktober 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 kult nå blir det one call Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Ser signaturen din: du jobber vell ikke for onecall du og som coolchili som dreit seg loddrett ut på forumet her før? 6985314[/snapback] er selger for i mobilbutikk for en av de store operatørene :-) -snubbel 6985432[/snapback] hehe, ok var mest ment som en spøk EDIT: deler av snubbels innlegg fjernet etter ønske fra snubbel Endret 6. oktober 2006 av Delavar Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 hehe, ok var mest ment som en spøk 6985588[/snapback] Regnet med det, men folk er lette på avtrekker'n her inne så jeg tenkte det var like greit å svare ordentlig med én gang ;-) -snubbel Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor mye vil Noextras gå ned tror dere? Jeg har noextras og vurderer og flytte over til One call. Er det no vits? Noextras har jo vert billige lenge... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 sendte epost til noextras og dem har ingen planer om å endre prisene Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Bare synd at de ikke har like bra priser på sitt abbonement. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Bare synd at de ikke har like bra priser på sitt abbonement. 6999916[/snapback] ...men der får man jo til gjengjeld 40min og 40sms gratis hver måned... det hjelper jo litt på. -snubbel Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er det andre som har opplevd trøbbel med kundeservicen til OneCall? Sendte mail og spurde om de kan sende fakturaen min per post. (Fatter'n liker det slik. ) Iallefall, fikk bekreftelse på at dette var fixet. Neste måned kom regningen på mail. Så ringte jeg personlig og skulle fixe det, men regningen kom på mail etter dette også. Hadde og et par episoder da de ikke svarte på mailene jeg sende. Det samme problemet har en kompis hatt. Tilfeldigheter eller ikke. Jeg er ikke lenger kunde der. Men prismessig er de enormt gode, men jeg legger mye vekt på kundeservice, og kommer nok ikke tilbake så snart. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er alltid hyggelig med litt nedgang i prisene, noextras følger sikkert etter om bittelitt, selv om de sier de ikke har innrømmer det enda. Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg sendte også mail til noextras. De sa at de ikke hadde planer om og dumpe prisene. Jeg skrev tom at jeg skulle bytte over til one call, og lurte på om de skulle sette ned prisene så jeg slapp og bytte... Lyver de selv om de mister kunder? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sendte også mail, kanskje andre også burde gjøre det? Et lite hint til NoExtras at vi som kunder ønsker enda lavere priser? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sendte også mail, kanskje andre også burde gjøre det? Et lite hint til NoExtras at vi som kunder ønsker enda lavere priser? 7006772[/snapback] er enig med deg jeg. vi vil ha lavere priser Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 God idee!! Bombader noextras med mail! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 God idee!! Bombader noextras med mail! 7010608[/snapback] Hehe.. Ikke fullt så forferdelig da, men vil jo sende et budskap da. Link Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 [ url=http://www.nowxtras.net]Link[/url] 7010631[/snapback] Jeg ser du prøver å få de til å skifte navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå