Gå til innhold

Sennheiser Headphones til mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter nå med et AKG 24-P Headphones med min Iriver H340. Er fornøyd med lyden jeg har nå, men skulle ønske enda mere detaljer, samt mere punch i mellomtone/øvre bassområde, og gjerne dypbass også. Viktig at diskanter er klar og skarp!

 

Har fra før av Sennheiser HD25-SP (dritbra headphones), men de bruker 6,3mm jack så jeg må bruker "omformer" til 3,5mm jack hvis jeg skal bruke de på spillern. Har gjort det en gang for mye, endte med service på Iriver'n. Så en av kriteriene er at det er 3,5mm jack out of the box. Om ledningen er 3m har ingen betydning, det er bare digg..

 

Jeg er ikke fornøyd med komforten på AKG'ene i det hele tatt, stive ekle puter, så det er stress å ha de på i mange timer i strekk :( Hodet mitt er ganske lite, så jeg vil ikke ha noe svære greier a-lá HD595, det må være mindre.

 

Har bestemt meg for Sennheiser headphones, så ikke gidd å anbefal koss (tenker særlig på porta pro. De går i stykker i hytt og gevær) vært innom en god del neckbands fra sony også, og et fra vivanco også. Er veldig fornøyd med lyden fra sennheiser, er vel det jeg skal frem til.

 

Uff, dette ble mad langt, håper noen fortsatt henger med, og noen kan anbefale meg noen headphones.

 

Har sett litt på HD 205, 415, 435, 465 og 485. Noen som er noe tess? Har googla en del, bare så det er sagt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm,ja. Når jeg putter på 3,5mm jack adapteren blir den lang, og når jacken da ligger i klem utvides inline på spiller. Etter er lang periode med sånn bruk blir det til at jeg enten bare får lyd på det ene øret, eller ikke noe lyd i det hele tatt!

Er null stress å kjøpe nye headphones, da jeg primært bruker HD-25 SP til dataen og anlegget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...