cbs77 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Kompisen min driver på med å sette sammen en ny/gammel PC. Nytt: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=34427. Gammelt: IDE-HDer. Spørsmålet er om han må formatere IDE diskene for å få de til å fungere, eller ligger alt inkludert Windows på diskene når han starter opp maskinen? Endret 5. oktober 2006 av cbs77 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ja det går nok ann å få det til å fungere, men jeg ville formattert OS disken ved bytte av så mye HW! Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Resultatet ble blåskjerm. Nå kan jeg ikke garantere at kompisen min har klart å koble alt riktig, men han skal forsøke å formatere disken og prøve på nytt. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Trenger bare å boote fra xp-cd'n. Velg deretter en 'Repair Install'. Dette må gjøres fordi hw har forandret seg - ikke nødvendig å formatere. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det ble faktisk det som ble løsningen. Funket fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå