Gå til innhold

Kjøp av Xbox 360

9374j

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn ca. 300 vel? Av typen 64-mb, that is.

6988503[/snapback]

Exactly... Det blir litt mer enn 800 kr. Nærmere 45000 faktisk...

I det lange løp, det lønner seg med harddisk, hvis du spiller mye, og kan kjøpe masse spill, og har planer om å laste ned demoer og patcher o.l.

6988518[/snapback]

Selvsagt, men det er en teit sammenligning. Minnekort er for folk som ikke bryr seg om Xbox live. For "vanlige" folk. Så vi sparer 500kr på å kjøpe minnekort istedenfor en harddisk man aldri ville brukt til noe annet enn å lagre spill saves uansett.

Lenke til kommentar
Begynner det ikke å bli en del poster ang dette temaet "Planer om å kjøpe en X360"? :hmm:

6986301[/snapback]

Vel... "Planer om å kjøpe PS3" er litt future, eller?

Til trådstarter: Nordoelum ga deg de forskjellige fordelene og ulempene med de to versjonene.

Nå bør du ta en titt på spillene og se om det er noe som virkelig vil underholde deg.

Litt kjipt med en burke til 3000,- om du ikke finner noe å bruke den til.

Men jeg antar at du har gjort dette allerede.

6986352[/snapback]

Nå vet jeg ikke åssen du oppfattet posten min, men poenget mitt var at hadde trådstarteren tatt et lite søk hadde han funnet frem til lignende poster som omhandler temaet. Her, her, her, her,

her pluss mange fler gidder ikke å liste opp. :p

Et raskt søk på google.com med søkeordene: X-Box 360 + Core + Premium gav meg dette resultatet: Forskjellen mellom Core vs Premium

Lenke til kommentar

Har fått mye bra info og jeg går nok for premium ja (når jeg er hjemme hos familien, har jeg HDTV tilgjengelig, så det blir xbox gaming på hdtv i jula).

En annen ting er modding av Xbox 360. Så det var en person eller et firma som tilbød modding av Xbox 360 på QXL. Prisen var totalt 724 kr (500 + 112 frak hver vei). Er det verdt det eller kan man like godt modde/flashe selv? Altså ha muligheten til å spille backup-spill på Xboxen...Noen som vet av "moddere" i Trondheim?

Hva med dette, kanskje det er bedre at jeg kjøper her, ferdig moddet Xbox:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=412142167

Lenke til kommentar

ja, får vel si gratulerer jeg også :D kjøpte Xbox 360 selv for ikke så lenge siden! Kjøpte G.R.A.W. jeg også, du kommer ikke til å angre! :D kommer til å bli mye underholdning for deg fremover ;)

OT: Hvor mye blir det totalt med frakt / toll osv om jeg bestiller et spill fra play-asia.com og vil ha den til Stavanger? noen som vet? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...