Dusken Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hei jeg tok ut alle kabler fra hjemmepcen vår, og satt dem i en annen data jeg skulle bruke. Da jeg var ferdig, satte jeg dem tilbake. Nå svarer ikke skjermen, musa eller tastaturet. jeg har ikke rørt noe inne i Hjemmepcen som gjør at den ikke vil svare. Selve pcen virker, viftene sviver og lyset foran lyser. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøvd med en restart..? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) ja, det sjer ikke noe mer. Skjermen er helt svart. problemet er bare at jeg ikke forstår hva som kan være gale. Alt virket jo sist Endret 2. oktober 2006 av Dusken Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe? 6999266[/snapback] prøv å resett bios. sjekk alle ledninger, sitter de skikkelig i og slikt. se etter om skjermkortet sitter sikkelig i holderen, kansje det har glidd ut bittelitt av sporet. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen som kan hjelpe? 6999266[/snapback] prøv å resett bios. sjekk alle ledninger, sitter de skikkelig i og slikt. se etter om skjermkortet sitter sikkelig i holderen, kansje det har glidd ut bittelitt av sporet. 6999279[/snapback] Resatte bios, sjekket alle ledninger. alt var som før Cd-rommen virker heller ikke. kan jeg ha rotet til strømmen da jeg koblet fra den ene pcen til den andre? jeg kan ikke forstå hva som er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå