Gå til innhold

Årets julemarsipan er her!

Jostop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kødder nå ikke sant , altså det e mulig og kjøpe marsipan hele året . di kommer bare i ruller og ligger i kake ting avdelignen , men JULE marsipan skal KUN , jeg gjentar KUN selge i desember . '

jeg hater jula når det endlig er jul for da har det jo vært jul i alt a butikker i sist 2 månedene , og da har i vertfall jeg fått nokk .

Lenke til kommentar
du kødder nå ikke sant , altså det e mulig og kjøpe marsipan hele året . di kommer bare i ruller og ligger i kake ting avdelignen , men JULE marsipan skal KUN , jeg gjentar KUN selge i desember . '

jeg hater jula når det endlig er jul for da har det jo vært jul i alt a butikker i sist 2 månedene , og da har i vertfall jeg fått nokk .

6985425[/snapback]

Jeg vet da vel det! Det er bare det at marsipan er morsommere å spise når den er formet som ting.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar

Eg skal danne eit nytt parti; Julepartiet!

Hovudmålet skal vera å beholda julefølelsen så lenge som mulig!

For å oppnå detta, skal salg av all julerelaterte ting; brus, marsipan, julegodt generelt, pynt osv ikkje vera lov å selga før 15 november!

Eg vil også at Noreg skal bli med i EU, slik at alle landa i Europa kan ha ein STOOOR julefest!

Stem Julepartiet (JP)!

Lenke til kommentar

6985425[/snapback]

Jeg vet da vel det! Det er bare det at marsipan er morsommere å spise når den er formet som ting.

6985737[/snapback]

så kjøp den og form den som tig selv , er enda gøyere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...