Jostop Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Var en tur innom Coop Obs! i Tromsø og der stod det jammen meg en liten palle med julemarsipan. Tidligere enn i fjor eller? Så da er det vel jul igjen! God jul slle sammen! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hadde de begynt med påske marsipanen hadde jeg blitt overasket. det jo nermest vanlig å starte nå Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Herregud, så tidleg? Må vel byrje å stresse med julegåvene snart. Endret 2. oktober 2006 av Earendil Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjøpte julegavene i mai jeg. Har allerede pyntet treet også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 http://www.giossjulatilbake.no/ Meld dere på, skaff klistremeker og smekk dem opp overalt.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fært så blest og pågang vi har om julen for tia. Jaja, de annonserere julepynt i avisen i starten av oktober. Patetisk. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ah, dette var jaggu på tide Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Her er det jul hele året her.. Bare detta jeg venta på.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 http://www.giossjulatilbake.no/ Meld dere på, skaff klistremeker og smekk dem opp overalt.. 6984768[/snapback] Har signert for lenge siden , men finner ikke noe klistremeker der :/ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 MARSIPAAAAN! Det var jaggu på tide, sier jeg, det er jo ikke engang to måneder igjen til advent. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 du kødder nå ikke sant , altså det e mulig og kjøpe marsipan hele året . di kommer bare i ruller og ligger i kake ting avdelignen , men JULE marsipan skal KUN , jeg gjentar KUN selge i desember . ' jeg hater jula når det endlig er jul for da har det jo vært jul i alt a butikker i sist 2 månedene , og da har i vertfall jeg fått nokk . Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Da kommer vel snart julebrusen og. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er jo bare 83 (?) dager igjne til jul! Merry Cristmas! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Slikt gjør meg trist. TRIST. Jula er jo.. bare.. om å handle ting. Æsj. Så.. hører jeg på trist musikk for å dekke opp. It makes me feel better. Jeg beit meg i tunga. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) du kødder nå ikke sant , altså det e mulig og kjøpe marsipan hele året . di kommer bare i ruller og ligger i kake ting avdelignen , men JULE marsipan skal KUN , jeg gjentar KUN selge i desember . ' jeg hater jula når det endlig er jul for da har det jo vært jul i alt a butikker i sist 2 månedene , og da har i vertfall jeg fått nokk . 6985425[/snapback] Jeg vet da vel det! Det er bare det at marsipan er morsommere å spise når den er formet som ting. Endret 2. oktober 2006 av Daniel Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Eg skal danne eit nytt parti; Julepartiet! Hovudmålet skal vera å beholda julefølelsen så lenge som mulig! For å oppnå detta, skal salg av all julerelaterte ting; brus, marsipan, julegodt generelt, pynt osv ikkje vera lov å selga før 15 november! Eg vil også at Noreg skal bli med i EU, slik at alle landa i Europa kan ha ein STOOOR julefest! Stem Julepartiet (JP)! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tja, er ikke rart i grunn, så knarkerkaldt det er i Tromsø for tia. Smø har vi også hatt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 du kødder nå ikke sant , altså det e mulig og kjøpe marsipan hele året . di kommer bare i ruller og ligger i kake ting avdelignen , men JULE marsipan skal KUN , jeg gjentar KUN selge i desember . ' jeg hater jula når det endlig er jul for da har det jo vært jul i alt a butikker i sist 2 månedene , og da har i vertfall jeg fått nokk . 6985425[/snapback] Jeg vet da vel det! Det er bare det at marsipan er morsommere å spise når den er formet som ting. 6985737[/snapback] så kjøp den og form den som tig selv , er enda gøyere Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det var jammen meg på tide. Har savnet den siden begynelsen av september. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 så kjøp den og form den som tig selv , er enda gøyere 6986889[/snapback] Jeg er ikke såååå glad i marsipan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå