Bofur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) En av de beste 12v Pumper som er å få er den gode gammle Swiftech sin MCP 600 rev-2. 600l/time og 3.1m mottrykk (maks) og meget støysvak og driftssikker. Fås kjøpt hos Cooltechnica og går under det nye navnet AquaXtreme-50Z-DC12 Skal være sammen med Iwaki en av de pumpene som avgir minst varme til vannet og. ca 8-10w Endret 5. desember 2006 av Bofur Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er ikke mcp655 (d5 vario) bedre på "alt"? Endret 5. desember 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er ikke mcp655 (d5 vario) bedre på "alt"? 7429438[/snapback] Jeg har ingen referanser til labtester som beviser påstanden min, men dog andres brukererfaring rundt om. Manges erfaring er at Swiftech MCP600 rev-2 drar mindre strøm, og yter like bra og er mye mer stillegående enn sin etterkommer. Dog er nok manges referanser rettet mot Laing sin D4 og ikke den nye D5.. Selv aner jeg ikke noe spesielt om hva som er forbedret på denne. PS! moem referanser: Choosing The Best Pump for Your WaterCooling System! Ref: XtremeSystems Forums How much pump is enough? How much is too much? DDC Top & Pump Performance Comparison Laing DDC w/ Petra's DDCT-01 Top etter hva jeg skjønner er dette en modifisert utg av laining sin DCC-2 (mcp 355) detaljer av pumpa Denne gelen her skal vist gjøre susen mot vibrasjoner og støy i fra pumpen Petra'sTech "Gel-Stuff" Vibration Absorption Block mange som skryter færlt av denne mystiske gelen. Men hvis du vil reise bort noen dager og la pcen stå på uten å bekymre deg så gå for Iwaki om du har råd. Iwaki brukes i forkopi/fremkallings maskiner for å pumpe fremkallings vesker. Reparatører i denne bransjen kan fortelle at disse er like fine etter 15 års bruk. Endret 5. desember 2006 av Bofur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå