Gå til innhold

Twinmos eller kingston!?

Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem ville du valgt av Twinmos eller kingston.. Har fra før av 2x256mb brikker på en dual, står samsung på dem så regner med at det er merke  ,  kan jeg da bruke et annet merke i den andre dual`n?

6984487[/snapback]

Beste er at alle brikkene er like.. Jeg ville ikke valgt noen av de brikkene, men om jeg måtte velge mellom de 2 hadde jeg tatt Kingston. :)

Lenke til kommentar
Hva står cl2 og cl3 for?  står cl3 på de som sitter i nå.. og den jeg har kikka på står det cl2?  Er vel 184 pin på den jeg skal ha,  ddr pc 3200

6984873[/snapback]

Du bør bestille cl3 som de brikkene du har fra før av. :)

6985284[/snapback]

Nå har jeg bestil en på 2.5 . . Men gjør vel ikke no spesielt det!?

Lenke til kommentar
Hva står cl2 og cl3 for?  står cl3 på de som sitter i nå.. og den jeg har kikka på står det cl2?  Er vel 184 pin på den jeg skal ha,  ddr pc 3200

6984873[/snapback]

Du bør bestille cl3 som de brikkene du har fra før av. :)

6985284[/snapback]

Nå har jeg bestil en på 2.5 . . Men gjør vel ikke no spesielt det!?

6987780[/snapback]

Så lenge minnebehandling er satt til auto i bios så skal det gå fin fint :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skal du være sikker bør du kjøpe to identiske brikker for dual channel.

Har "brent" meg på dette noen ganger.

Selv med to DDR2700 brikker fra Apacer (2x512) gikk det ikke bra (BSOD'er) i ett av mine (mange) systtem. Begge hadde samme SPD'settings @ 166Mhz (DDR333), men den ene hadde "kjappere" timings @ 133 (DDR266). Diss 2 brikkene funket ikke bra sammen.

Jeg ville *ikke* satstet på 2 ulike brikker... ikke fra samme produsent en gang. (Har hatt like dårlig erfaring med to *like* Corsair XMS DDR400 brikker, men med ulike "chiper"/revisjons-nummer.

Kjøp ett dual-kit! .. eller ta sjansen/lev med BSOD'er på de minst beililige tidspunkt (med fare for systemkrasj/reinstallering/tapte data)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...