Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboeren tenner ikke på meg lenger.


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Å gjøre noe koselig som å lage mat en gang i blant, er IKKE tøffel... skal dama lage mat, vaske ect vær gang? Nei, det er to om saken... Vi lever ikke på 50-tallet...

9164392[/snapback]

Klart man er to om saken, men tar man selv initiativ til å vaske så er man tøffel. Jeg har ingenting imot å lage mat eller vaske opp, bare jeg får beskjed om det.

 

Å derimot vaske hele kåken, lage mat og se en chick-flick med henne, og deretter _ikke_ forvente sex..? Nei, da er man tøffel.

9164941[/snapback]

Etter din fine definisjon.

 

Man kan definere ting på mange måter. Jeg definerer deg som en sykkel Steffy.

 

:).

 

(Og ja, jeg rydder, vasker og lager mat, på eget initiativ. WUHUU!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare si meg kjempeenig i dette :) Det er viktig at begge er med på å gjøre det som skal gjøres, uten at det bør være nødvendig å fortelle hverandre hva som skal gjøres.

9168028[/snapback]

lol.

 

 

Ellers må jeg si jeg er enig med Steffy. Ser er ikke noe man skal jobbe for å få. Å ha en jente som aldri tar initiativ er både sårende og lite motiverende.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Vil bare si meg kjempeenig i dette :) Det er viktig at begge er med på å gjøre det som skal gjøres, uten at det bør være nødvendig å fortelle hverandre hva som skal gjøres.

9168028[/snapback]

lol.

 

 

Ellers må jeg si jeg er enig med Steffy. Ser er ikke noe man skal jobbe for å få. Å ha en jente som aldri tar initiativ er både sårende og lite motiverende.

9171437[/snapback]

 

 

Det var mostly snakk om intiativ til vasking da :p At dama ikke skal trenge å fortelle nårtid golvet trenger en rengjøring, å søpla må taes..

 

Men nei nei, sex må begge ta intiativ til ^^ Det gjelder jo alt i et samboer forhold :)

Lenke til kommentar
Klart man er to om saken, men tar man selv initiativ til å vaske så er man tøffel. Jeg har ingenting imot å lage mat eller vaske opp, bare jeg får beskjed om det.

 

Å derimot vaske hele kåken, lage mat og se en chick-flick med henne, og deretter _ikke_ forvente sex..? Nei, da er man tøffel.

9164941[/snapback]

 

Så når du bor for deg selv venter du på at mor skal komme på besøk og be deg rydde opp?

 

Føler ikke meg så veldig tøffel når jeg vasker kåken, lager middag og ser noen jenteserier på tv. Men så gir jeg jo meg selv en vellfortjent runk etterpå også da.

Lenke til kommentar
Så når du bor for deg selv venter du på at mor skal komme på besøk og be deg rydde opp?

 

Føler ikke meg så veldig tøffel når jeg vasker kåken, lager middag og ser noen jenteserier på tv. Men så gir jeg jo meg selv en vellfortjent runk etterpå også da.

9205316[/snapback]

Haha, mor? Ser ikke hele relevansen. Jeg vasker hybelen min når jeg skal ha jentebesøk sånn at de ikke stikker med en gang, men jeg snakket om par som bor sammen - en situasjon jeg unngår som 20-åring.

Lenke til kommentar
Haha, mor? Ser ikke hele relevansen. Jeg vasker hybelen min når jeg skal ha jentebesøk sånn at de ikke stikker med en gang, men jeg snakket om par som bor sammen - en situasjon jeg unngår som 20-åring.

9206242[/snapback]

 

Nei var bare siden du trengte noen til å be deg om å vaske for å ikke være tøffel! ;) Skjønner jo at du ikke er seriøs da, men måtte bare kommentere det likevel. Den tøft og ha det rotete fasen vokser man rimelig fort av seg.

 

Men etter din definisjon så er du jo selv tøffel hvis du rydder på eget initiativ før damebesøk. :fun:

Lenke til kommentar
Neida, jeg kan til og med ordne romantisk middag for damen uten å forvente sex, før vi er flyttet inn sammen. Men da er det stopp =D

9206317[/snapback]

 

Ja sexlivet forsvinner jo uansett når man flytter sammen så liksågreit å slutte jobbe for det først som siste. :green:

Lenke til kommentar

Lek litt hard-to-get. Vis at du ikke legger deg flat hele tiden. Det kan kanskje virke litt sårende for hu om du overdriver, men hvis du ikke er på a 24/7 og maser om sex, vil hu til slutt ta initiativet...det er iallfall store sjanser for det (uten å garantere noe). Jo mer du maser, jo mer lei blir hu. Prøv å finne på no nytt. Skru på nysgjerrighetsknappen igjen =)

Lenke til kommentar
Neida, jeg kan til og med ordne romantisk middag for damen uten å forvente sex, før vi er flyttet inn sammen. Men da er det stopp =D

9206317[/snapback]

 

Ja sexlivet forsvinner jo uansett når man flytter sammen så liksågreit å slutte jobbe for det først som siste. :green:

9206341[/snapback]

 

Haha

 

---

Tror forresten ikke alle (merk: Steffypants) vet hva uttrykket 'tøffel' innebærer. Om du ikke forstår forskjellen på ordensmennesker og tøffelmennesker - så er det strangt tatt på tide med et norskkurs!

 

Tøfler var tidligere et symbol på kvinnekjønnet, altså en som ikke hadde egne meninger og gjorde alle ordrene den mottak fra den andre parten (mannen).

 

Nå er nok de klassiske kjønnsrollene i Norge, for lengst visket ut. Så om du krever at alle kvinner skal si opp sin jobb, steffypants, da må du rope høyt!

Lenke til kommentar
Vi er fortsatt veldig kosete av oss, og skysser mye.

 

Hun sier hun fortsatt er tiltrukket til meg og at hun elsker meg. Men hun har bare ikke lyst på sex.

Det går nå flere uker mellom vær gang. Jeg savner virkelig den nærheten man får av sammleie.

Hva kan jeg/vi gjøre med dette? Noen som har tidligere erfaringer om det?

6984356[/snapback]

 

Dere har jo all going for u - dere kysser - er kosete........ vet sjøl at som jente kan man havne i en "down"- periode mht sex uten at det betyr noe seriøst.... det viktigste da er kyss og nærhet....

 

Men sånn kynisk sett kan det være at hun tester deg: like interessert om jeg nekter deg sex?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...