Prunto Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har dette kabinettet og lurer på hvilken temp som måles... tempen som vises er mellom 23 og 25 er dette bra eller dårlig? Ikke vet jeg Apluscase Qubic Sort Midi tower (Uten Strømforsyning) Produktbeskrivelse MaxPoint AplusCase Qubic CS-3010 - tower - ATX Produktformfaktor Tower Dimensjoner (BxDxH) 20.5 cm x 48.2 cm x 43.8 cm Vekt 6 kg Støttet hovedkortformfaktor ATX Systemkabinettfunksjoner Temperaturfremvisning, viftekanal Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har dette kabinettet og lurer på hvilken temp som måles... tempen som vises er mellom 23 og 25 er dette bra eller dårlig? Ikke vet jeg Apluscase Qubic Sort Midi tower (Uten Strømforsyning) Produktbeskrivelse MaxPoint AplusCase Qubic CS-3010 - tower - ATX Produktformfaktor Tower Dimensjoner (BxDxH) 20.5 cm x 48.2 cm x 43.8 cm Vekt 6 kg Støttet hovedkortformfaktor ATX Systemkabinettfunksjoner Temperaturfremvisning, viftekanal 6984294[/snapback] Heh, legg ut screenshot eller noe av speedfan da, så vi kan se. Men 23-25 grader er ikke verst det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå