Foption Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Har tenkt å kjøpe meg P4 2,4 GhZ. Jeg lurer på om det er lurest å kjøpe ny vifte eller bruke den som kommer med boxed? Og hvilket hk er best med P4? Hva er det høyeste dere har klart å klokke en 2,4 GhZ P4? Holder på å bygge eit lego kabinett og da lurer jeg på om det går an å kjøpe bare "innmaten" i kabinetter? (det som man fester hk på)hadde hjulpet meg i arbeidet. Også lurer jeg på om to 120mm vifter vil gi bra kjøling til cpu, hk og 3dkort inni ett lukket lego kabinett (noen som har peiling på det :smile: ) Har tenkt å kjøpe radeon 9700 pro. Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Plate for hovedkortet kan du å kjøpt hos http://www.microplex.no trur jeg, men du må mail'e de å spørre(ligger ikke i webshopen). 2x 120mm burde holde som kjøling, men skal du overklokke ville iallefall jeg gått for 3 eller 4x 120mm. Kommer vel egentlig litt ann på plassering og hvordan kabinettet er forma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå