uranus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei Jeg har en mobil liggende her jeg kjøpte noen måneder siden. Den har Netcom Activetalk 12 måneder, men jeg vil selge den fordi jeg har ikke bruk for mobil lenger. Kan jeg selge den med abb. eller eventuellt si opp abb? Jeg driver og får alt for høye regninger (min egen feil), men har bare ikke råd til å ha den lenger. Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bindingstiden følger deg som person, ikke telefonen. Om du selger (eller ødelegger) telefonen, er du fortsatt bundet til Activetalk ut bindingstiden. Legg derfor på ~800 kr når du selger telefonen, og bruk evt disse pengene til å kjøpe deg fri fra bindingstiden. Ring Netcom for å få et tilbud - som regel ligger dette rundt 100 kroner per måned du har igjen av bindingstida. Om telefonen er låst til Netcom, er dette et nytt problem dersom kjøperen ønsker å bruke eller å ha muligheten til å bruke sim-kort fra en annen operatør. Da må telefonen enten flashes, eller man kan kjøpe en operatørlåskode av Netcom. Er usikker på pris på denne. Operatørlåskode fås ellers gratis etter 12 måneder. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Såpass.. Hvor da 1000 kroner får til å kjøpe fri fra Netcom, så 200 lapp til operatørlås. Så selge mobilen? Er Samsung Z500 tror jeg det var.. Mye er den verdt? Perfekt stand Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=35386 Her er litt info om pris hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå