Gå til innhold

ATi Catalyst 6.10B m/F@H Support

ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope.. Derfor " rundt gammelt..

Kan virke som man kan kjøre FAH på x1800 også, ser sånn ut i alle fall, om driveren støtter x1800xt, noe det kan virke som den ikke gjør..

Må desverre stikke nå, men om noen kan kjøre en test hadde det vært sweet!

Lenke til kommentar

F@H = Folding at Home

det er et program som "bretter" proteiner. dette vil paa sikt bidra til bedre forstaaelse paa hvorfor vi faktisk blir syke. altsaa et veldig nobelt prosjekt ;)

har du bytta ut 7950gx2 med 1950xtx? som ATi fan maa jeg isaafall klappe deg paa ryggen, aa si "flink gutt" ;)

Lenke til kommentar
hva er F@H for noe spennende?

x1950xtx kortet mitt kommer vel i morgen eller onsdag =)

6985657[/snapback]

Et utrolig ubrukelig program som får nerder til å tro at de gjør noe nyttig med maskinen.

Det hele har utviklet seg til noe som kan sammenlignes med 3dmark, bare det at 3dmark trenger ikke å kjøres i flere måneder/år i strekk for at man skal komme seg på top10.

Lenke til kommentar
F@H = Folding at Home

det er et program som "bretter" proteiner. dette vil paa sikt bidra til bedre forstaaelse paa hvorfor vi faktisk blir syke. altsaa et veldig nobelt prosjekt ;)

har du bytta ut 7950gx2 med 1950xtx? som ATi fan maa jeg isaafall klappe deg paa ryggen, aa si "flink gutt" ;)

6986855[/snapback]

hehe ja =) hadde asus 7950gx2 en uke. testa det som var av drivere. og det var jo bare bra på de store titlene, så da gadd jeg ikke mer =)

så blir et x1950xtx i maskinen, kanskje jeg dytter i et master kort etterhvert og =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...