ExcaliBuR Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jao, da var driveren ute til folket som har X1900/X1950. Kan græbbes fra her. Beta dog... Klienten skal komme senere etterhva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) vet du om det er noen andre forandringer en F@H delen? Edit: enda en god grunn til aa kjoepe ATi Endret 2. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Etterhva jeg har forstått så er det kun addon slik at F@H klienten kan kjøre og kjenner igjen GPU'en. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 det maa da bare testes ut da Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Mat på! Jeg har lyst å høre om resultatene! Ikke propaganda fra ATi eller Universitetet, hehe... Dette tar Folding til nye høyder, om alt stemmer som de lover. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Bra artikkel om ATI's Stream Computing Technology. (Bl.a F@H) Endret 2. oktober 2006 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen som vet om man kan kjøre dette på X1800XT? Har et "gammelt" skjermkort. hehe Har planer om å kjøre FAH på skjermkortet også.. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er x1800xt så gammelt da... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nope.. Derfor " rundt gammelt.. Kan virke som man kan kjøre FAH på x1800 også, ser sånn ut i alle fall, om driveren støtter x1800xt, noe det kan virke som den ikke gjør.. Må desverre stikke nå, men om noen kan kjøre en test hadde det vært sweet! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Nope, kun R580 pga ALU forholdet virker det som... men det kommer nok i final, eller noe senere Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hva er F@H for noe spennende? x1950xtx kortet mitt kommer vel i morgen eller onsdag =) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 F@H = Folding at Home det er et program som "bretter" proteiner. dette vil paa sikt bidra til bedre forstaaelse paa hvorfor vi faktisk blir syke. altsaa et veldig nobelt prosjekt har du bytta ut 7950gx2 med 1950xtx? som ATi fan maa jeg isaafall klappe deg paa ryggen, aa si "flink gutt" Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vel, jeg måtte prøve.. Det viser seg at det er bare X1900 serien som støttes i beta-varianten.. Håper det kommer en ny beta som støtter mitt kjære X1800XT.. HW.no må vise litt muskler her! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Da er endelig klienten tilgjengelig fra Stanford. Klemmes ned her. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hva er F@H for noe spennende?x1950xtx kortet mitt kommer vel i morgen eller onsdag =) 6985657[/snapback] Et utrolig ubrukelig program som får nerder til å tro at de gjør noe nyttig med maskinen. Det hele har utviklet seg til noe som kan sammenlignes med 3dmark, bare det at 3dmark trenger ikke å kjøres i flere måneder/år i strekk for at man skal komme seg på top10. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Et utrolig ubrukelig program som får nerder til å tro at de gjør noe nyttig med maskinen." hva baserer du det paa? eller er du bare en av de som tror de er veldig kule ved aa si slike ting? *lame* Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 F@H = Folding at Homedet er et program som "bretter" proteiner. dette vil paa sikt bidra til bedre forstaaelse paa hvorfor vi faktisk blir syke. altsaa et veldig nobelt prosjekt har du bytta ut 7950gx2 med 1950xtx? som ATi fan maa jeg isaafall klappe deg paa ryggen, aa si "flink gutt" 6986855[/snapback] hehe ja =) hadde asus 7950gx2 en uke. testa det som var av drivere. og det var jo bare bra på de store titlene, så da gadd jeg ikke mer =) så blir et x1950xtx i maskinen, kanskje jeg dytter i et master kort etterhvert og =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå